motovsem_brezen_jaro2



PROFIL MOTORKY

BMW R 850 RT (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ircos
Vloženo 18.2.2021
Aktualizováno 18.2.2021
Zobrazeno 2 408x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tato motorka je policejní verzí, vycházející z legendárního cestovního motocyklu BMW řady RT.

Více fotografii

Motorka koupena od MK PČR

Výška jezdce: 190 cm

První dojmy - První dojmy z této motorky jsou vesměs kladné, není však pro své rozměry a váhu vhodná pro začátečníka. Velmi překvapí komfort, podvozek a brzdy, bohužel i váha

Motorku bych doporučil pro - Těžko říct, komu bych moto doporučil, jde přeci o policejní motorku. Její civilní verzi bych doporučil všem, co chtějí komfortně cestovat a to i na daleké cesty.

Doplňky na motorce - Mezi doplňky patří, jak jsem již zmiňoval vyhřívané rukojeti, stavitelné sedlo a el. výškově ovládané plexisklo. Přístrojovka je přehledná. Mezi další výbavu patři odnímatelné boční kufry (s plytšími víky oproti civilním verzím), místo sedla spolujezdce schránka či kufr, ve kterém se nachází vysílačka a řídící jednotka k majákům a sirénám. Ze zadu i ze předu je na motocyklu umístěné stop světlo, ze předu dva zábleskové majáky a dvě sirény v padacích rámech, vzadu teleskopický zábleskový maják a padací rámy chránící boční kufry. Od civilní verze je na motocyklu navíc zadní mlhové světlo a silný ventilátor chlazení.

Recenze

Motorka jede skvěle, jen na místě je pro svou váhu (298kg) hůře ovládatelná. Kdo jí má, určitě ocení komfort a pohodlí, ke kterému přispívá elektricky výškově ovládatelné plexi, široká kapotáž a vyhřívané rukojeti a výškově stavitelné sedlo jako na koně. To vše ocení né jen jezdci na dlouhých výletech, navíc se spotřebou okolo 4l na 100km. Já už jí mám však spíše do sbírky. Po zasr... služebním úraz už nejezdím. Tento stroj jsem si pořídil spíše nostalgicky. Díky jedinečnému podvozku od BMW tyto motorky dokonale sedí na silnici a nerovnosti spíše žehlí, brzdy s ABS a posilovačem brzd jsou předimenzované a i tak velkou a těžkou motorku zastaví bespečně a rychle.
Motorka je celkově velmi spolehlivá, má tři kufry, ale ten horní je pouze pro vysílačku a řídící jednotku majáků a sirény. Umístěn je místo sedla spolujezdce. Boční kufry nejsou tak široké jako u civilní verze, mají plytší víka, která se nevystrkují do stran více, než řidítka z důvodu bespečného projetí, např. v kolonách. Motocykl nemá v levé uzamykatelné schránce v kapotáži autorádio, ale druhou baterii, která slouží jako nezávislý zdroj k majákům. Dalším rozdílem je chlazení, ktere má narozdíl od civilní verze ventilátor na olejovém chladiči.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DeanNESTLE
DeanNESTLE napsal 24.02.21 v 09:42 10b.

Krása, tohle bych doma chtěl mít taky

marianbmw
marianbmw napsal 23.02.21 v 20:25

PĚKNÁ NÉ ŽE MĚ BUDEŠ STAVĚT ZA RYCHLOST! A TO GS V POZADÍ TO JÁ MŮŽU,TAKOVÉ MOTO SE UŽ NEDĚLAJ,TAK SI HO UŽIJ A HLAVNĚ ŽE SE LÍBÍ TOBĚ A MNĚ.TAKŽE 10+B.

PolarBearOne
PolarBearOne napsal 23.02.21 v 18:21 10b.

Bajz0
Bajz0 napsal 22.02.21 v 18:09 10b.

este hodnotenie

Bajz0
Bajz0 napsal 22.02.21 v 18:07

Krasny stroj
Predpokladam ze k original vybave sa dostane iba byvaly prislusnik. U nas nieje mozne pouzivat ani farby pripominajuce policajne vozidla. Majaky unas zapisat nejde (teda v cerveno modrom prevedeni) a majaky treba vynimku. Ja sa tiez tak spolieham ze kedze ich nebudem mat zapnute a je v original stave tak to nejak prejde
PS co je VRZ?

Více komentářů



TOPlist