renocar_duben



PROFIL MOTORKY

MZ 125 SM (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dave03
Vloženo 23.12.2020
Aktualizováno 23.12.2020
Zobrazeno 1 789x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Koupena 18.8.2020, najeto 18 500 km.

Více fotografii

Výška jezdce: 168 cm

První dojmy - Po prvním nasednutí na motorku mi přišla obrovská. Byl jsem zvyklý na malou Hondu CBR 125 z autoškoly. Bál jsem se tedy, že na mě je motorka moc velká. Po koupi jsem s ní jel domů cca 40 km, hned jsem si na ní zvyk. Oproti CBRku táhne lépe.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil pro někoho, kdo má aspoň 165 cm. Motorka má celkem vysoké sedlo. Je samozřejmě vhodná pro začátečníky, odpouští chyby. Je spíše na krátké projížďky do 150 km.

Doplňky na motorce - Od předchozích majitelů jsou na motorce rúzně doplňky, jako jiná maska, jiný blatník, jiná řídítka, aftermarket zrcátka nebo krátký držák spz. Já jsem si na motorku dal nové gripy a jednoduchý otáčkoměr za 250 Kč.

Recenze

Motorku jsem si vybral, protože jsem chtěl motarda, s relativně nízkým sedlem a s plným výkonem 11 kw.

Motorka jezdí hezky, motor zvládne i jízdu po městě při 4500 otáčkách. Do 6000 otáček moc nejede, pak jede jak z praku. Nejrychleji jsem s ní jel 120.
Brzdy jsou dobře dávkovatelné, na 125 dostačující
Podvozek je měkký, pohodlný. V zatáčkách drží ale celkem pěkně.
Úložného prostoru moc není, pod sedadlo se vejde maximálně lákárnička s vestou.
Spotřebu mám podle tankování 3,5l/ 100 km.

Motorku jsem koupil s nefunkčními blinkry, problém byl v přerušovači. Stačila jeho výměna.
Na motorce byl nesmyslně nastaven volnoběh na šroubku na dotáhnutí plynového lanka, motorce tedy padaly pomalu otáčky na volnoběh. Šroubek se musel povolit a volnoběžné otáčky se nastavily na karburátoru.
Postupně odešly spínače přední a zadní brzdy, výměna stála 300 Kč.
Po 300 km se strhla volnoběžka, zřejmě už byla načatá. Vyměnil jsem vnitřní originální plastovou klec za kovovou.
Když už byl dole kryt spojky, tak se zkontrolovalo, co se mohlo.
Pružiny spojky už nebyly v toleranci podle servisního manuálu, koupil jsem nové.
Motorka měla zavřenou řídící jednotku, pořídil jsem z Německa originální otevřenou.

Dále samozřejmě došlo k základní údržbě, vyměnil jsem olej s filtrem a chladící kapalinu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dave03
Dave03 napsal 28.12.20 v 17:21

Díky

Splatterhouse
Splatterhouse napsal 25.12.20 v 18:52 9b.

Pěkný, tak hlavně opatrně

Více komentářů



TOPlist