NSU 201 OSL, mensi verze legendarniho OSL, ktere se standartne delalo v objemu 250ccm.
První dojmy - Pred par lety jsem hledal nejakou predvalecnou alternativu k Jawe Perak, tzn. 250ccm a podobnou klasickou konstrukci. Nakonec jsem si vyhlednul NSU 251 OSL, ale do cesty se mi dostala tahle dvoustovka, otevreny ventil, sedlo na dvou pruzinach a nezapouzdreny kryt retezu. A bylo rozhodnuto.
Recenze
Motorku jsem koupil v roce 2014 s nadsenim, ze ji jen prejdu a budu si uzivat jezdeni.. Klasika po koupi, kdy jsem doma v klidu garaze zacal zjistovat, ze to a to neni puvodni nebo ze motorka sice vrci, ale prevodovka to ma za sebou, motor je na hranici, kdy jeste bezi, ale netahne..
Takze zacaly opravy podvozku, motoru, prevodovky, zapalovani.. kompletace nepuvodnich dilu, oprava poskozenych.. snazil jsem se, aby motorka neztratila na puvodni patine.. a to vse vlastne jeste probiha, protoze motorka nejaky cas lezela stranou, byly jine body zajmu..
Tak doufam, ze pristi rok konecne najedu vice jak 1,5km, ktere jsem najel letos :)
???? krása. Mam takový dotaz, jak se řadí rychlosti, 1 dolu a vše nahoru , nebo obráceně? Dekuji za info.
1,5 km ? Není to moc, ale můžeš říkat - jel jsem na ní.
krása!
Moc hezká, záslužná práce na ní. Taky jsem na ní jezdíval, je to dobrý stroj.