Yamaha FZ6 Fazer S2 (2007)

Vlastník ndravec
Vloženo 17.9.2020
Aktualizováno 12.6.2021
Zobrazeno 621x

Vloženo: 17.10.2023, Uskutečněno: 04.08.2023, Stav tachometru: 63595 km, Zhlédnuto: 206x

V 8 h. ráno po snídani vyjíždíme z lodi. Sardinie nás vítá tak trochu po ránu zataženou oblohou. No, snad se to během dne roztáhne, říkám si. Dnes máme cíl Tortoli kde jsme si včera před Lidlem zarezervovali místo v kempu Telis. Cestou zastavujeme zase samozřejmě na kávičku, přehodnotíme situaci a bookujeme ubytování v penzionu s klima včetně snídaně. Další zastávku jsme udělali na oběd jinak jedeme jak čáry. Tentokrát jsme neseděli spolu, ale každý v jiné hospodě, protože v té co zastavil Pavel se mi nelíbilo a ani nabídka nebyla nic moc a přitom o kousek výš jsme přejeli krásnou hospodu. Tak jsem se vrátil bez ohledu na Pavla, který potom dorazil za mnou. Bohužel počasí se neumodřilo a naopak bylo v horách hůř a hůř. Zase jsme zmokli. My zmoknem i na Sardinii, skoro brečím, že to není možný ! kam jedu tam zmoknu. Odpoledne lehce po třetí přijíždíme před barák, ale ač je okno otevřené, nemůžeme se nikoho dozvonit. Zvoním, volám, píšu a nic. Kontroluju svojí rezervaci a zjišťuji, že check-in je možný až od 18 h. Sebereme se a jedeme se podívat do kempu Telis, který jsem našel na doporučení na zdejších stránkách. Bohužel kemp nemá ani vlastí pláž, ale na tu veřejnou je to kousek. Pavel dává před pláží v místní cukrárně kafe a hromady zmrzliny. Já se jdu podívat do kempu jak to tam vypadá, jenže mě tam nepustí. Do toho mi volá paní z ubytování, že můžeme za hodinu přijet. Bohužel neumí ani anglicky, ani německy jen italsky. No, nějak se nakonec s mojí snahou pochopíme. Sedíme tedy na pláži na lehátkách, je vcelku chladno, sluníčko nesvítí, nikdo tu není a nikdo se nekoupe, na koupání to ani není. Čekáme tu až budme moc dojet na apartmán. Po zjišťujeme, že ubytování je bez snídaně a apartmán je bez dalšího kuchyňského vybavení. Jdeme do nedalekého obchodu koupit něco k večeři. Na plynovém vařiči v koupelně na zemi ohříváme párky a je nám jasné, že tu zůstat další noc nechceme. Rušíme proto další noc a hledáme jiné ubytování v místě.

Konečné km: 63 595 km
Ujeté km: 231,8 km
Kumulativní km této cesty: 2062,6 km

elvis78 (133) napsal 17.10.2023 v 13:40

Pěkný

1 reakce

ndravec
ndravec 17.10.2023 v 14:13

Děkuju. Bude to mít pokračování, ale jde to pomalu.

• Nepředpokládaný poslední výlet

To si jedu takhle odpoledne v pátek ke kamarádovi, že se na chvíli stavím a dostanu otázku "nepojedem někam na kole ?" Říkám: " no, mě se moc nechce, ale potřeboval bych spíš provětrat Fazera. Od 27.03.24 co dostal do se

Vloženo: 29.04.2024
    Uskutečněno: 28.04.2024
  • Konečné zúčtování roku 2023

Datum poslední vyjížďky 2022: 30.10.2022 Datum první cesty 2023: 28.04.2023 Kam: Podhájska, Slovensko Datum poslední cesty: 09.11.2023 Kam: okolo komína - hrad Kost Počet uskutečněných vyjížděk: 23x, z to

Typ: Reportáž
    Vloženo: 14.11.2023
    Uskutečněno: 13.11.2023
  • Narozeninový dárek - neskutečné

Dnes jsem byl opět v práci a koukal odpoledne z okna, vystrkoval ven ruku a říkal si, dnes by to šlo. Sluníčko svítilo, bylo vcelku teplo, vítr nefoukal. Chtělo se mi, pak jsem to na chvíli zavrhl, že je přece jenom už z