Yamaha FZ6 Fazer S2 (2007)

Vlastník ndravec
Vloženo 17.9.2020
Aktualizováno 12.6.2021
Zobrazeno 621x

Vloženo: 15.10.2023, Uskutečněno: 03.08.2023, Stav tachometru: 63363 km, Zhlédnuto: 89x

Dnešní cíl je dojet přes Pisu do Livorna na loď, která odplouvá v deset večer. Musíme tam být ale už 2 hodiny před odjezdem. Plánovaná je i návštěva Pisy. Ráno opět odjíždíme trochu dýl než jsme chtěli. Zdrželi jsme se na snídani, nad námi létají letadla z nedalekého letiště. Letíme směr Pisa ve 32 °C. Nejedeme po dálnici, ale přes hory, kde nás opět chytá déšť a ochladí se na 18 °C. Pěkně začalo být až před Pisou. Po projetí zákazu odbočení a vjezdu jsme vyjeli hned u vstupu k šikmé věži. Na krajnici před bránou už bylo zaparkovaných několik velkých strojů. Tak jsme tam přidali i ty naše. Hned se k nám přimotal místní prodejce cetek ze Senegalu, že nám je pohlídá. No proč ne ?! Šli jsme si koupit suvenýry, já se šel podívat dovnitř do areálu a věž jsem alespoň obbešel. Za vstup chtěli 20 €. To jsem fakt dát nechtěl. Pavel zakempil se Senegalcema na schodech před vstupem do areálu. Pak jsme zapadli do první restaurace od věže na hlavní třídě na oběd. Bylo to dobrý a na to, že to je u takové atrakce, za normální cenu. Když jsme se vraceli k motorkám, Senegalec už nás vyhlížel a samozřejmě chtěl úplatu, prý 5 €. Pavel mu dal 2 € a po mně chtěl to samé. Řekl jsem mu, že už nic nedostane. Dvě motorky, 2 € ! To stačí, si myslím. Nejsem chodící pokladnička a celou dovolenou mám ještě před sebou. Do Livorna jsme to měli 27 km. Trochu jsme v něm zakufrovali, díky čemuž jsem se zastavili ještě v Lidlu, protože Pavel má furt hlad. Nakonec jsme se do přístavu a do správného vjezdu trefili. Ještě, že jsme vyrazili z Alp už včera, protože jinak bysme to snad ani nestihli. Před vjezdem k odbavení jsme čekali asi 1,5 hodiny do osmi večer, to jsme dali ještě kávičku a pak nás pustili k nájezdu do řad. Tam jsme tvrdli zase až do 21.45 h. než náspustili konečně na loď. Celou dobu před nájezdemj sem se bál jak do té lodi najedu po těch kluzkých plechových podlahách. Nic do mě celou dobu nebylo a furt jsme s Pavlem, který měl taky strach ladili strategii. Nakonec před námi jeli asi dva motorkáři a na pohodu to vyhoupli do lodi. Ukázalo se, že tato novější loď má nájezdy hladké, ale protiskluzové, tak že pohoda. Jen paluby byly hladké natřené barvou, ale naštěstí suché tak to neklouzalo. Měli jsme zabookovanou kajutu i s večeří. Tak že dali jsme sprchu a šli v klidu na večeři. Loď vyplula ve 22.45 h.

Konečné km: 63 363 km
Ujeté km: 244,3 km
Kumulativní km této dovolené: 1830,8 km

Luocas (1) napsal 16.10.2023 v 09:43

Hezký . Ten Senegalec tam na těch schodech snad bydlí. Já mu řekl, že si to pohlídám sám a šel jen tak, abych měl motku na dohled. Pak jsme ještě pokecali, byl v pohodě.
Těším se na pokračování.

• Nepředpokládaný poslední výlet

To si jedu takhle odpoledne v pátek ke kamarádovi, že se na chvíli stavím a dostanu otázku "nepojedem někam na kole ?" Říkám: " no, mě se moc nechce, ale potřeboval bych spíš provětrat Fazera. Od 27.03.24 co dostal do se

Vloženo: 29.04.2024
    Uskutečněno: 28.04.2024
  • Konečné zúčtování roku 2023

Datum poslední vyjížďky 2022: 30.10.2022 Datum první cesty 2023: 28.04.2023 Kam: Podhájska, Slovensko Datum poslední cesty: 09.11.2023 Kam: okolo komína - hrad Kost Počet uskutečněných vyjížděk: 23x, z to

Typ: Reportáž
    Vloženo: 14.11.2023
    Uskutečněno: 13.11.2023
  • Narozeninový dárek - neskutečné

Dnes jsem byl opět v práci a koukal odpoledne z okna, vystrkoval ven ruku a říkal si, dnes by to šlo. Sluníčko svítilo, bylo vcelku teplo, vítr nefoukal. Chtělo se mi, pak jsem to na chvíli zavrhl, že je přece jenom už z