renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GT 500 (1976)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník crb
Vloženo 2.9.2020
Aktualizováno 2.9.2020
Zobrazeno 1 484x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Nejlepší klasika kterou jsem kdy měl.

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - První dojmy byly z motoru,dvoutakní modely GT nemají ten dvoutaktní kopanec kdy se to splaší a letí to jak raketa, tenhle na dvoutakt obří motor má jen 44 koní ale krouťák jak tank a dlouhou převodovku jak tejden před vejplatou a jako celek je to dokonalý.

Recenze

Jsem velký nadšenec dvoudobých japonských motocyklu 70 let tak když se objevil inzerát za celkem rozumný peníze tak jsem neváhal a hned jsem ji koupil přece jenom tyhle motorky už se docela blbě scháněj. stav nebyl nic moc jen vrčel motor a na zbytku nešlo nic.Celou jsem ji rozebral a všechno opravil hlavně elektrika nešlo nic a přebíjela.Nový gumy zadní tlumiče spojka řetěz brzdy,vyčistit nádrž byla rezatá přetěsnit a vyčistit karburátory a pal. kohout. Jízda na motorce je velice příjemná motor v suzuce vyladili upně dokonale nemá to žádnou výkonovou díru ale když se chci trochu povozit tak stačí motor točit kolem 6000 a to už letí jak střela.Líbý se mě převodovka je to pětikvalt ale hodně dlouhej po městě 50 jezdim na dvojku, motor kucká na necelejch 3000 ot. ale moc se mu to nelíbý.Podvozek je hodně pohodlnej jen tak to po cestě pluje.Neslabší článek jsou brzdy,zadní brzda jak když tam není a na přední se musí hrubou silou všema prstama i očima, trochu lepší buben.Spotřeba je asi 8 l a 1 l oleje je na asi 700 km.Hodně vymakanej je oilmaster olej to tlačí přímo do ložisek klikovky takže je tlakově mazaná.Hodně lidí mi říká že je to jak jawa 350 a že to japonci okopírovali a podobný slinty na to už jsem alergickej.Ano je to jak jawa 350 má to podobnej zvuk a všechny vzduchem chlazený dvoutakty vypadaj jak jawa 350 tak se to tenkrát prostě dělalo ale ani ta nejmodernější jawa 350 se tomu nevyrovná vůbec vničem .Nyní mám na motorce najeto asi 700 km bez sebemenší závady šlape jak hodinky poctivá japonská klasika.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bobedelweiss
Bobedelweiss napsal 29.01.24 v 16:00 8b.

pěkně to japonci okopírovali včetně rámu

inu učeň předčil mistra

škoda že to jawa v posledních 30-ti letech tak posrala

IvanDvoutakťák
IvanDvoutakťák napsal 09.02.22 v 16:51 10b.

Poctivá japonská DVOUTAKTNÍ klasika 70.let (minulého století ) :
*********************************************************************************
Apeluju na Tebe , CRB , stejně jako na dalšího šťastlivce, který nedávno
začal jezdit GT550-ku - NIKDY Tvého *půllitra* neprodej a nákladů na jeho
uvedení do 100%-ně provozuschopného stavu nelituj ! *Optika* je sice dnes
taky drahá, ale dá se udělat kdykoliv později . Důležitější je možnost užívat
si tento unikátní motocykl co nejdříve a co nejdéle .
V tuzemsku je japonských dvoutaktů skutečně jako šafránu a pokud vím, tak
v zahraničí už nejsou k mání žádné(!) zanedbané ojetiny, ale výhradně reno-
vované muzeální exempláře za horentní ceny .
Jak píšeš, všechny Suzuki modely T a GT mají ten úžasný mazací systém CCI,
který dává klikovkám neuvěřitelnou životnost a neznám za ta léta (od r.1976,
kdy jsem začal jezdit T350) žádný případ v našem SOC, včetně tisíců členů v GB,
žeby někomu selhalo olej. čerpadlo a tento *oilmaster* ještě "stříká" olej na zadní
stěnu pístu tryskou umístěnou přímo v sacím otvoru válců , takže neznám ani
případ nějakého *zadření* těchto motorů. Pochopitelně pokud někdo nezačne
amatérsky "vylepšovat" originální otryskování karburátorů ...
Moje *třinda* T350J /1972, ač pouhých 315 ccm
https://www.motorcyc...suzuki_t350%2072.htm
*odjezdila* pode mnou celá ta léta ,1976-1980 včetně okruhů , na jedinou velikost
hlavních trysek a svíčky NGK B7/8ES (9 už byly moc studený), za všech meteo-
podmínek, ať byl hic v létě, nebo chladno v září a říjnu, bez jediné poruchy a díky
této 100%-ní spolehlivosti jsem druhými až čtvrtými umístěními v Přeborech JMK
a Moravy 1977 hned v této první sezóně Přebor JMK vyhrál a v Moravě skončil 6.
Jak píšeš o GT500, opravdu všechny modely T a GT mají ten průběh výkonu a
krouťáku (jak se říká LINEÁRNÍ, ale spíš je to hora Říp ...), připomínající elektro-
motor - kdo nazažil neví ...

IvanDvoutakťák
IvanDvoutakťák napsal 09.02.22 v 13:15

Taky něco pro *Corbyho* , 02.09.20 v 22:14 :
======================================
Na volnoběh(!) byla *Ryntyntyn* i moje někdejší T350 twin
*******************************************************************
( poznámka pro zajímavost : měla písty D=61 "z GT550"
a nepřekvapivě má GT750 písty D=70 "z půllitra" GT ) ,
TAK JAKO i Gamma 500 (a to má výfuků 4x125 !) ,
======================================
když *brebentily* na volnoběh tak kdokoliv kdo stál k nim zády ,
===============================================
tak si nutně musel myslet, že je to *třinda* Jawka ...
==========================================

Le-Corbusier
Le-Corbusier napsal 31.08.21 v 05:47

To je úplná nádhera. Ten ultraklasický design, k tomu ten brutální 2t motor. Paráda.

st11
st11 napsal 09.09.20 v 18:20

Je krásná Když vidím dvoutaktní GT, tak opět přemýšlím nad tím, že bych nutně potřeboval další motocykl...

Více komentářů



TOPlist