Vlastník | crb | |
---|---|---|
Vloženo | 2.9.2020 | |
Aktualizováno | 2.9.2020 | |
Zobrazeno | 1 498x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
Vlastník | crb | |
---|---|---|
Vloženo | 2.9.2020 | |
Aktualizováno | 2.9.2020 | |
Zobrazeno | 1 498x |
pěkně to japonci okopírovali včetně rámu
inu učeň předčil mistra
škoda že to jawa v posledních 30-ti letech tak posrala
Poctivá japonská DVOUTAKTNÍ klasika 70.let (minulého století ) :
*********************************************************************************
Apeluju na Tebe , CRB , stejně jako na dalšího šťastlivce, který nedávno
začal jezdit GT550-ku - NIKDY Tvého *půllitra* neprodej a nákladů na jeho
uvedení do 100%-ně provozuschopného stavu nelituj ! *Optika* je sice dnes
taky drahá, ale dá se udělat kdykoliv později . Důležitější je možnost užívat
si tento unikátní motocykl co nejdříve a co nejdéle .
V tuzemsku je japonských dvoutaktů skutečně jako šafránu a pokud vím, tak
v zahraničí už nejsou k mání žádné(!) zanedbané ojetiny, ale výhradně reno-
vované muzeální exempláře za horentní ceny .
Jak píšeš, všechny Suzuki modely T a GT mají ten úžasný mazací systém CCI,
který dává klikovkám neuvěřitelnou životnost a neznám za ta léta (od r.1976,
kdy jsem začal jezdit T350) žádný případ v našem SOC, včetně tisíců členů v GB,
žeby někomu selhalo olej. čerpadlo a tento *oilmaster* ještě "stříká" olej na zadní
stěnu pístu tryskou umístěnou přímo v sacím otvoru válců , takže neznám ani
případ nějakého *zadření* těchto motorů. Pochopitelně pokud někdo nezačne
amatérsky "vylepšovat" originální otryskování karburátorů ...
Moje *třinda* T350J /1972, ač pouhých 315 ccm
https://www.motorcyc...suzuki_t350%2072.htm
*odjezdila* pode mnou celá ta léta ,1976-1980 včetně okruhů , na jedinou velikost
hlavních trysek a svíčky NGK B7/8ES (9 už byly moc studený), za všech meteo-
podmínek, ať byl hic v létě, nebo chladno v září a říjnu, bez jediné poruchy a díky
této 100%-ní spolehlivosti jsem druhými až čtvrtými umístěními v Přeborech JMK
a Moravy 1977 hned v této první sezóně Přebor JMK vyhrál a v Moravě skončil 6.
Jak píšeš o GT500, opravdu všechny modely T a GT mají ten průběh výkonu a
krouťáku (jak se říká LINEÁRNÍ, ale spíš je to hora Říp ...), připomínající elektro-
motor - kdo nazažil neví ...
Taky něco pro *Corbyho* , 02.09.20 v 22:14 :
======================================
Na volnoběh(!) byla *Ryntyntyn* i moje někdejší T350 twin
*******************************************************************
( poznámka pro zajímavost : měla písty D=61 "z GT550"
a nepřekvapivě má GT750 písty D=70 "z půllitra" GT ) ,
TAK JAKO i Gamma 500 (a to má výfuků 4x125 !) ,
======================================
když *brebentily* na volnoběh tak kdokoliv kdo stál k nim zády ,
===============================================
tak si nutně musel myslet, že je to *třinda* Jawka ...
==========================================
To je úplná nádhera. Ten ultraklasický design, k tomu ten brutální 2t motor. Paráda.
Je krásná Když vidím dvoutaktní GT, tak opět přemýšlím nad tím, že bych nutně potřeboval další motocykl...
moc hezký původní stroj.
Vzdycky svatek videt pekny stroj v co nejvice puvodnim stavu. Moc pekne GT.
nádhera!!
Pěkná klasika
moc pěkná práce
...
super paráda,takové mašiny můžu.
je to pecka. Kdo tohle srovnává s třiapůlou tě buď chce jen pozlobit, nebo o tom nic neví.
Krásná klasika
šleha!