Klasika, vzducháč olejem chlazenej, karburátor, kulaté světlo, analogové budíky, laufy z obou stran a tak no...
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Je to parník. Čekal jsem po GSX-R neohrabanou kovadlinu, ale padla do ruky celkem rychle a ovladatelnost nakonec úplně v poho. Dá se i ve dvou vydrápat kousek nějakou polňačkou. Ze začátku problém s kvaltama - tahá to totiž furt. Ale časem se nakouká rychlost/otáčky co tam asi je. Stupačka vychází akorát přesně na kraj gumy 180/55 a vpředu je bohatě cenťák :-)
Doplňky na motorce - Širší řidítka, padáky na motoru, nastavitelné páčky, nosič místo madla
Recenze
Už bude mít holka něco za sebou, je tam jinej motor, který se jeví v kondici - 3000 km a s olejem jsem z horní rysky nad půlkou. A to už poslední dobou dostává za uši. Předchozí majitel(é) udělali servisní péči a motorka nejspíš vždycky stála jako druhá. Destičky, řetězovka, ventily, podtlaky, baterka - vše hotové a startuje na brnk. Má přední vidlici z 1300, krk řízení v poho, tak to snad nebyla žádná trága. Vrátil sem nastavení podvozku na tovární a je o 100% jinde (v rámci původního). Brzdí hodně motorem, musel sem ze začátku dost popotahovat, abych dojel ke světlum. Chtěl sem vyměnit gumy - navyklej na pirellky. Jsou tam ještě continental road attak 2, jak furt někde stála. Ale se zánovnim vzorkem, tak sem je testnul a nejsou špatný.
Moc hezká motorka.
...hezký kousek, jo to byly časy,to byl svět ještě normální.Hodně pohodovejch KM
skvost