Konečně jsem si dopřál nové moto. Je to bez starostí jestli je vše v pořádku a taky mám jistotu že se v ní nikdo nevrtal.
Motorka koupena od FIRMA:AIRMOTO (Prostějov 1)
Výška jezdce: 188 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Gas Gas EC 300: V té době nebyla žádná dostupná. Sherco je za ty peníze lépe vybavené :)
První dojmy - První dojem byl perfektní, oproti YZ kterou jsem měl je to uplně jiné. Za prvé el. startér, pro mě nová věc :D Za druhé průběh výkonu. YZ bylo nejlíp ve vysokých otáčkách. Shercu je to jedno :D
Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo se chce jezdit enduro. Ať už závodně nebo jen rekreačně.
Doplňky na motorce - Z výroby: koleno FMF, ventilátor chladiče, kryt pod motorem, blastry...
Recenze
Přišel čas vyměnit svou YZ z roku 2004 za něco nového, za něco co jsem chtěl už dávno. Za ostré enduro! :)
A tak začalo hledání, KTM jsem nechtěl z důvodu že ji má skoro každý a já se rád liším. WR450 byl můj velký favorit, ale nové už se neprodávají s homologací pro silniční provoz. A tak jsem začal hledat mezi Evropskými výrobci. Nakonec jsem se rozhodl že zůstanu věrný dvoum taktům, a tak jsem se začal rozhodovat mezi GAS GAS EC300, Beta RR300 a Sherco SE-R300. Nebudu zde psát příběh o tom proč jsem si vybral zrovna Sherco ale bylo mi ze všech nejvíc sympatické a hlavně to nemám do Prostějova daleko. Původně jsem chtěl verzi Racing která je postavena na podvozku WP. Bohužel(bohudík) již nebyla dostupná a tak jsem zval o 20.000,- dražší ale vybavenější verzi Factory která je postavena na podvozku KYB a je navíc vybavená krytem motoru, ventilátorem chladiče... (možná je tam víc rozdílů ale já zatím jenom o těchto)
Zatím na ní nemám nic najeto, takže podrobnější recenzi napíšu až někdy v zimě. :)