Vysněná malorážka z dob kdy zasychal řidičák skupiny A1.
.
Výška jezdce: 194 cm
První dojmy - Ze začátku trochu zklamání, aura vysněnosti přidávala asi sedm hvězdiček do výkonu a po přesedání z RSV to prostě nejelo. Po té co jsem si uvědomil to pětinásobné výkonové manko a přestal se bát malý dvoutakt pořádně vytočit, tak se dostavila ta pravá nirvána v oblaku modrobílého kouře. :D
Doplňky na motorce - Klapky v-force od Italkitu. Noname kohout s polohami Zap., vyp. a res. A samozřejmě Iridiová svíčka = tři hvězdy do výkonu.
Průměrná spotřeba - 5.6825 l/100km
Recenze
Sen se stal skutečností, v šestnácti na ní nebylo. Tak teď po dvanácti letech jsem si udělal radost. Nádhera, nádhera, nádhera. Možná trochu kacířská myšlenka ale tahle první generace se mi líbí víc než Evo, tedy malá Ducati 748. V barvách Lucky Striku jí to prostě sluší.
A teď k jízdě. Motorka je to lehoučká, krásně obratná a dokáže jet i celkem svižně. Ještě je potřeba doladit karbec a zkusit zda se rozmotá k těm sto šedesáti... :)
Tak konečně byly nějaké delší projížďky po počátečním trápení se starým palivovým kohoutem a mnou poškozeným karburátorem. Ještě teda dolazuju trysky karburace ale už se s tím dá slušně jet. Jen se teda musí držet pod krkem, nebo těsně pod otevřením přívěry. Přechody ze zavřené na otevřenou přívěru jí moc na vyšší kvalty a ve vyšších rychlostech nejdou. Největší top speed 150 tachometrovejch a povedlo se zařadit i tu sedmičku :D.
Parádní Mito i kolegova Gilera
Pecka
Prostě nádhera!
Tohle je první zahraniční motorka na které jsem se svezl a byl to extra zážitek. Lehoučká, svižná, no prostě brko. Ať slouží.
Ta je stejně stará, jako já, parádní kousek, až slouží!