renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 660 Vintage (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kyselina
Vloženo 15.5.2020
Aktualizováno 9.9.2021
Zobrazeno 2 055x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Není co řešit, prostě hezká JAWA .

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Je to poslední motorka, o které se dá řící, že je to ještě Jawa. Ze začátku potřebovala trochu vyladit, což jsem očekával, protože je to Jawa :-) ale už je to vše O.K. Motorka z minulého století (myslím to dobře) - motor a 2 kola a žadné elektronické kraviny navíc.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny milovníky Jawy a pro ty, kteří mají rádi motorky z 90 let :-).

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, mazání řetězu, padací rámy, mřížka na chladiči, nosič zadního kufru, ručně malované zlaté linky, jiná zpětná zrcátka, blastry, kryt motoru, mřížka na světlo, centrální stojan.

Recenze

Už mám na ní najeto přes 13 000 km (byla už i u Albánie) a jsem z ní nadšen. Měl jsem novou Z1000, ale byla na mne moc silná a hodně jsem se na ní trápil. Ale na této Jawě je to jiné kafe Jezdím na ní docela svižně, stíhám v pohodě kolegy na silnější strojích. A Jawa to v pohodě zvládá. A hlavně je velmi zábavná. Mám ji prostě rád .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Olísko
Olísko napsal 04.06.20 v 20:29 10b.

Parádička

dekel
dekel napsal 27.05.20 v 13:46 10b.

O.N.E.
O.N.E. napsal 22.05.20 v 16:31 10b.

BigAl74
BigAl74 napsal 20.05.20 v 21:27 10b.

Krasnej stroj

kyselina
kyselina napsal 19.05.20 v 15:11

filtro - elektroinstalace je v pohodě, jen jsme ji kosmeticky upravili (zkracovali jsme dráty), protože evidentně to byl univerzální svazek, kde některé dráty byly velmi dlouhé a měl jsem z nich na některých místech udělanou krásnou mašličku, pod světlem to vypadalo jak motýlek . Elektroinstalaci jsme měřili a funguje bez problému. Ta co zažila za slejvák v Itálii, tak to bylo stejný, jak kdybych ji rovnou hodil do moře. A vše O.K. Baterku jsem už musel po 2 letech vyměnit, ale myslím si, že to bylo tím, že ji měli v Jawě na skladě už 15 let. Když motorka stojí více než 14 dní, tak ji pro jistotu dobiji a mám klid. A když jezdí, tak se dá nastartovat kdykoliv, na to je spolehnutí. Co se muselo upravit byly přední tlumiče - museli jsme vyměnit olej a potom byly plně funkční . Co jsem vyměnil po 2 letech byly ještě pneumatiky, dal jsem tam místo Mitasek Micheliny a jde to kurva znát . Jinak na motorce se dělali jen kosmetické úpravy a doplňky. Je potřeba ji dát každý rok před sezonou poctivý servis podle servisní knížky a jezdí bez poruchy celou sezonu (6000 km sezona). Motorka je bez poruchová, mohu ji doporučit, ale možná je to tím, že je vyrobená mezi prvními kusy a víc se snažili .

Více komentářů



TOPlist