Jawa 660 Vintage
Redakční testy
Články
Technické údaje Jawa 660 Vintage
2017
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 660 cm3
Výkon 36 kW
Výkon při otáčkách 6000 ot/min
Točivý moment 57.5 Nm
Otáčky při max toč.mom. 5500 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Uspořádání válců 1
Počet válců 1
Rozvod OHC
Ventilů na válec 4
Vrtání 100 mm
Zdvih 84 mm
Kompresní poměr 10 : 1
Příprava paliva Vstřikování
Startér Elektrický
Počet rychlostí 5
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu Kolébkový
Materiál rámu ocel
Zdvih předního odpr. 150 mm
Zdvih zadního odpr. 170 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče 305 mm
Přední třmen dvoupístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 19 "
Zadní kolo 17 "
Rozměr přední pneu 100(110)/90(80)
Rozměr zadní pneu 140(150)/80(70)
Rozvor 1500 mm
Výška sedla 825 mm
Suchá hmotnost 198 kg
Pohotovostní hmotnost 205 kg
Objem nádrže 15 l
Maximální rychlost 160 km/h
První cena 179830 Kč
Poznámka 80 ks
Galerie Jawa 660 Vintage od uživatelů
Videa Jawa 660 Vintage
Témata ve fóru o Jawa 660 Vintage
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
České progressive pružina přední vidlice na Jawa 660/Sportard nebo Jawa 660/Vintage 0 24.10.2019 00:55
Silniční cestovní Jawa 350 OHC za 99.930,- Kč 92 16.8.2017 20:21
Čínské ,,Nowá" Jawa 350 OHC 158 26.6.2017 12:43
České Jawa 660 Vintage (S) 106 18.3.2017 09:53
Skupiny
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 4.67 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 3 uživatelů.
Kupující kteří dali 660 Vintage přednost
NekoupiliZ důvodu
Kawasaki W800 Street Nepřesvědčila mě zblízka, navíc dost drahá.
Royal Enfield Interceptor Špatná dostupnost servisu.
BMW F 800 GS Tuto už má kde kdo...
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Spo Za chvíli ji bude mít každy...
Kupující místo 660 Vintage koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Benelli Imperiale 400
Ducati Multistrada 950 Bylo to Vintage-S, nelíbilo se uchycení přední palubky, která kmitala i při jízdě po rovné silnici, indikace blinkrů nebyly vidět a vůbec, zpracování nebylo nic extra. Také absence ABS, kdybych ji koupil - dávno bych to odřel (v AU srnec, v ČR prudce brzd
Yamaha MT-09 srdcová záležitost
Zvuky
2018 kejdy 14.05.2019 Stáhnout mp4 Staženo:46x
Vložit vlastní zvuk

TOPlist