renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia SL 1000 Falco (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Vombat88
Vloženo 3.4.2020
Aktualizováno 3.4.2020
Zobrazeno 643x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Po CBR 600 F jsem byl rozhodnutý, že chci dvouvál, aby to jelo ze spodních otáček. Zkrátka, když chci předjet, tak nemuset nutně motor vytáčet do výšin a podřazovat jako na CBR 600. Falco je kompromis mezi nekomfortním supersportem na okruh a posedem, jak

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - První dojmy po čtyrvál šestistovce byly samozřejmě, že to jede krutě i odspodu. Na druhou stranu jsem si mylně myslel, že díky velkému obsahu oproti 600ccm nebudu muset tolik řadit, to byla samozřejmě mylná představa. Motorka je nervózní, když jí podtáčíte a je hodně citlivá na kvalty. Jízda v Praze a stálé řazení mezi 1 a 2 je opravdu za trest. Na okreskách nebo na dálnicích je ale motorka opravdu božíí. V Aprilii opravdu ví, jak udělat dobrou aerodynamiku, takže schovat se jet v hodinu 180 není opravdu problém (když se dá hlava na nádrž - mám cca 183 cm, vzduch krásně obtéká, člověk je schován, že mu ani nepřijde, že pak jede 200...takže je si tenhle klam potřeba hodně rychle uvědomovat). Když píšu zpětně tuto recenzi, rozhodně mezi prvními dojmy nejde nezmínit zvuk, který byl v mém případě ještě umocněn laďákama Arrow. Ten zvuk je úžasný a silně návykový. Přední brzdy na rok 2000 super, zadní není příliš citlivá, krásně citlivé, odpružení poměrně tuhé, každá díra je cítit, ale tak jasný, není to enduro. Rám super, nikdy se mi motorka nerozkmitala, v zatáčkách jede jak po kolejích. Opravdu ji nemůžu nic vytknout, co se týká jízdích vlastností.

Motorku bych doporučil pro - Spíše pro zkušenější jezdce, kteří už si něčím prošli. Není to úplně motorka do začátků. Přeci jen je to sportovně naladěný litrový dvouvál s cca 120 koněma (s čipem cca 130-140).

Doplňky na motorce - Čip, laďáky Arrow, originál textil tašky Aprilia, krovka na sedlo spolujezdce

Recenze

Po Hondě jsem se trochu obával spolehlivosti, ale zjistil jsem, že celkem zbytečně. Dával jsem jí pravidelný servis, motorka mě nikdy nikde nenechala. Motor je ověřený Rotax, kde nejsou výjimky nájezdů daleko daleko za 50tis. Takový starý poctivý buchar.

Koupeno od soukromníka v ČR s nájezdem cca 20tis., v krásném stavu s originál doplňky, originál výfuky a laďáky Arrow, čipem, krovkou na místo spolujezdce, rámy na tašky, originál textil tašky Aprilia.

Motorka nakonec zůstala v rodině, když si ji ode mě vzal táta. Jak rád si jí od něj občas půjčím a svezu se na ní. Já ji dával pryč, protože jsme začali jezdit s přítelkyní dlouhé štreky, hledal jsem pohodlí, více úložného prostoru než jen textilní brašny, které taky nejdou zamknout. Na Falcu je taky celkem tuhá spojka (lanková), takže na to si chce taky zvyknout a není to zkrátka motka na objíždění Evropy, pokud není člověk masochista. Také jsem později přičichnul k terénu, polňačkám, tak jsem Falco nakonec vyměnil za KTM 950 Adventure. Bohužel zas tolik toho nenajezdím, abych si držel dvě motorky, ale jinak bych si ji nechal, opravdu na Falco nedám dopustit. Těm, kdo nad ní přemýšlí, jí rozhodně doporučuji. Při koupi se říká, že je důležité koukat více na elektroniku, která prý dělala u některých problémy, já jsem s tím neměl nikdy problém. Pokud ti nebude vadit přeci jen o něco sportovnější posez než znáš z naháčů nebo z polokapot, kde jsou vyšší řídítka a hledáš radost z jízdy, motorku, co není rozhodně tuctovka, , výkon, super zvuk, ale i spolehlivost (osvědčený motor), rám super, přední brzdy na tu dobu taky super, zadní trochu tupá s horší dávkovatelností, vidle kvalitní, Falco je určitě super volba a navíc, dají se sehnat za dobrý peníz.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist