Tak jsem se pustil do rozebrání motorky abych zjistil jak na tom je. No popravdě šrot . Vočesal jsem to na rám a budu to postupně opravovat, vyměňovat ,léčit.
Je jasný že dvaatřicetiletej dědek bude mít nějký nedostatky a tady je vidět že v Polsku bylo o náhradní díly nouze ,nebo nebyla vůle ,prachy , nebo nevím co. Za povšimnutí stojí stojan zdatně spíchlej doma, pěkně svařenej na vlaštovčí hnízdo, elektrika napojovaná jen tak smotáním kabelu ,ale zbytečně ,páč krátkej vodič nedosáhl kvůli zmuchalnosti po cestě a podobně. K nasrání je když předchozí majitel nevěděl, že při vyndání motoru musí vytočit hřídel stupaček se stojanem ,aby posunul motor a pootočil ho nahoru z předních držáků, tak přední držák motoru prostě uřízl trouba. No to se poléčí, je to jen obyč ocel ,tak to půjde.
-
Stojan samo domo,jak je sesmrkanej a křivej ,tak zase držel
-
Uraženej doraz brejlí rovná se promačkaná nádrž
-
každej píst jinak velikej
-
laděnej vejfuck
-
hlava bez závitu
-
jo policajt se ulamoval
-
s kolem vypadla i rozeta
-
ten šroub no dobře ,ale ten svár
-
A takhle mám zarovnanej ponk
-
tohle je teď moje Číza
držím palce