Motorka je pomerne stara, ale ma na tachometru jenom 10 tis. km. Motorka je krasna a zachovala. Zadne znaky opotrebeni.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 650: Na SV 650 som robil autoskolu, bol som rozhodnuty ist do nej. Po preskumani vykonu a porovnani s FZ6 som zistil, ze pre moju potrebu (caste vylety ve dvou) bude lepsie ist do FZ6 pre vyssi vykon.
První dojmy - Kupovat motorku v Jeseniku so mnou byl kamos, ktery motorku otestovat. V tu dobu som este nemal ridicak a preto som mu veril a osobne som ju netestoval. Otestoval som ju az doma a jezdilo se mi fajn. Nemam s cim porovnat, kedze slo o moji prvni motorku, takze nemozem hodnotit.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je podla mna urcena na menej sportovu jizdu, vhodna na prestavbu na vic turistickou verzi s kuframa.
Doplňky na motorce - Okrem nalepek byla motorka v puvodnim stavu.
Recenze
Tuto motorku som si vybral na doporucenie kamarata, ktory ma rovnaky stroj, akurat o 5 rokov mladsi.
Zatial som na motorke najazdil asi 1000 km. Pocity z jazdy su celkom dobre, bohuzial nemozem porovnat kedze je to moja prva motorka. Brzdy brzdia pomerne dobre (dva kotuce vpredu), motorka je dost ticha, co urcite ocenim pri dlhsich jazdach. Ulozny priestor vzhladom k stavu, kedy som ju kupoval (bez kufrov) bol maly.
Jazda so spolujazdcom je trochu obmedzujuca, ako u kazdej motorky. Motorka je vhodna na silnice, ale ani v miernom terene sa nestraca.
Pozitiva:
+ vysoky vykon, aj ked az od vyssich otacok, ale je tam. Krutiaci moment dostatocny.
+ tichy chod motorky
+ polokapotaz
+ zachovaly stav, maly najezd km
Negativa:
- spotreba pomerne velka, cakal by som nizsiu, ale este nemam presne odmerane.
- motorka nema dobre vyriesenu tu vec, ze pre sklopenie nadrze musia byt odmontovane bocne plastove kryty (kedze ide o polokapotaz).
- taktiez je neprakticke umiestneny akumulator pod nadrzou
- na dlhsie trasy zrejme sedlo nebude pohodlne
Jo, jak rikas... jak nova... Diky
Dik moc za radu, presne viem ktory sroub mas na mysli, ale nenapadlo ma to urobit takto.
Pro odklopení nádrže nemusíš ty plasty sundávat. Dělá se to tak, že vyndáš šroub u sedla (vytváří pant přes který nádrž klopíš) a celou nádrž trochu zatáhneš dozadu a z těch plastů jí vylvíkneš a pak zvedneš. Pokud chceš aby držela, tak vrátíš šroub a nádrž zahákneš nebo podložíš. Nemáš zač