Sice ještě cca 2500km jsem mohl dle intervalu na starý olej najet ale pro dobrý pocit jsem vyměnil dříve.Moto zahřáto asi 20km jízdou.Olej v motoru už tmavý byl,takže bylo načase...z převodovky ale vytekl naprosto stejně čirý ,krásný olej jako ten nový,co jsem posléze nalil.Olejový filtr u BMW GS,je jako u auta a je trochu zapuštěný ve vaně.Dopředu jsem si ale koupil klíč,přípravek na povolení/utažení filtru.Je to taková ocelová miska,která se naklepne na filtr ale musel jsem dokoupit redukci s čtyřhranu goly 1/2 na čtyřhran 1/4...snad nepíšu blbosti...prostě na menší čtyřhran.
Oleje v motoru je 3,8l a v převodovce 0,8l.Olej jsem koupil v G5Moto Prostějov,servis BMW a prodej.Ještě mi zbývá vyměnit 0,2l zadním kardanu/úhlovém,koncovém převodu..či jak se správně nazývá.A vzduchový filtr.Vše mám ale potřeba to není,takže až se zase budu nudit...
Vlastník | HonzaCR250R | |
---|---|---|
Vloženo | 6.11.2019 | |
Aktualizováno | 8.11.2019 | |
Zobrazeno | 1 405x |
Dobrá práce, jen až se budeš nudit u toho koncového převodu, tak tam patří jen 180 ml. Ať se daří.
1 reakce
Děkuji,už jsem vyčetl,že více zpúsobuje vytlačení gufera...