No...tak slabá stránka KTM už zdaleka není elektrika, ale komponenty. Při řazení z 5-6 (quickshift) se ozvalo křupnutí a posléze už jen drcení. Po podřazení na 5. st. motorka sice jela, ale bylo jasné, že na dlouho to radši nebude.
KTM mobility a záruční servis...super nebýt toho, že jsem tam po 4dnech musel motorku vrátit z důvodů náhlého pokles výkonu a "vyčůrání" malého množství chladící kapaliny z oblasti levé strany motoru. Údajně prasklé těsnění pod hlavou...no, za mě, když jsem si ji poprvé přebíral, tak jezdila moc cukavě a moc se jí nechtělo (po 40tis. už motorku máte v ruce ), takže ...na podruhé už to byla zase ona a je stále. Akorát, že jsem podepisoval záruční FA pokaždé na něco kolem 40tis. ...no mě to nic nestálo, ale nejsem si jist, že to není tak trochu cesta k tomu, jak vydělávat. Já byl akorát 5týdnů bez motorky. Názor si můžete každý udělat sám. První oprava o.k...ale ta druhá...že by šotek?
Vlastník | Choseman2 | |
---|---|---|
Vloženo | 9.10.2019 | |
Aktualizováno | 4.12.2021 | |
Zobrazeno | 2 752x |
Asi radši používat spojku
Ale to je mrzuté
No japonec to není
Neradostné.