Po nocích jsem vyšetřil pár hodin, naobjednal díly a pak celou tu parádu poskládal.
Přestavěl jsem všechny podložky, vyměnil olej, dofoukal dusík, centrál dostal tužší pružinu, a některé komponenty bylo třeba upravit, nebo vyrobit na soustruhu.
Bez Restackoru by to nebylo možné, to by byl jen výstřel do tmy v naději, že se trefím.
První dojmy z jízdy: dnes jen asfalt, crossové pneu a krátký trialový odskok mimo asfalt. Z Afriky se stala úplně jiná motorka. Co se týká pobírání drobných nerovností(záplaty asfaltu), tak jsem nezaznamenal větší změnu. Obrovský rozdíl je ale při přenosu hmotnosti při brždění a akceleraci. Mašina se tolik nepotápí a nezvedá na zadek, tedy se zlepšila i odezva zadní brzdy. Předchozí-,,tovární´´-nastavení bylo nedotlumené na zadku v obou směrech, což způsobovalo blokování zadního kola při brždění, a tlumič šel na doraz při velkých nerovnostech(dopad za vyvýšeným přejezdem, přechodem atd.)
Totéž platí pro vidlici při brždění. Větší útlum malých rychlostí komprese a významně větší útlum odskoku na zadku přinesly mnohem lepší chování při důrazném brždění.
V trialové pasáži mimo asfalt šla motorka spojkou pěkně přehazovat mezi nerovnostmi, nechala si i líbit přeskočení víc překážek naráz- tedy přenos hmotnosti mezi předkem a zadkem funguje hezky.
Pozn: na motoce je nově hydraulická spojka od Magury, která usnadňuje práci se spojkou, a bylo 10l benzínu v zadní nádrži, což je výhodné při přenosu hmotnosti nad zadní kolo.
Vlastník | Tača | |
---|---|---|
Vloženo | 2.10.2019 | |
Aktualizováno | 5.10.2023 | |
Zobrazeno | 2 800x |