renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XRV 750 Africa Twin (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tača
Vloženo 2.10.2019
Aktualizováno 5.10.2023
Zobrazeno 2 800x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Upravený podvozek, hydraulická spojka, nové ráfky

Vloženo: 05.08.2022, Uskutečněno: 05.08.2022, Zhlédnuto: 48x


Po nocích jsem vyšetřil pár hodin, naobjednal díly a pak celou tu parádu poskládal.
Přestavěl jsem všechny podložky, vyměnil olej, dofoukal dusík, centrál dostal tužší pružinu, a některé komponenty bylo třeba upravit, nebo vyrobit na soustruhu.

Bez Restackoru by to nebylo možné, to by byl jen výstřel do tmy v naději, že se trefím.

První dojmy z jízdy: dnes jen asfalt, crossové pneu a krátký trialový odskok mimo asfalt. Z Afriky se stala úplně jiná motorka. Co se týká pobírání drobných nerovností(záplaty asfaltu), tak jsem nezaznamenal větší změnu. Obrovský rozdíl je ale při přenosu hmotnosti při brždění a akceleraci. Mašina se tolik nepotápí a nezvedá na zadek, tedy se zlepšila i odezva zadní brzdy. Předchozí-,,tovární´´-nastavení bylo nedotlumené na zadku v obou směrech, což způsobovalo blokování zadního kola při brždění, a tlumič šel na doraz při velkých nerovnostech(dopad za vyvýšeným přejezdem, přechodem atd.)
Totéž platí pro vidlici při brždění. Větší útlum malých rychlostí komprese a významně větší útlum odskoku na zadku přinesly mnohem lepší chování při důrazném brždění.
V trialové pasáži mimo asfalt šla motorka spojkou pěkně přehazovat mezi nerovnostmi, nechala si i líbit přeskočení víc překážek naráz- tedy přenos hmotnosti mezi předkem a zadkem funguje hezky.
Pozn: na motoce je nově hydraulická spojka od Magury, která usnadňuje práci se spojkou, a bylo 10l benzínu v zadní nádrži, což je výhodné při přenosu hmotnosti nad zadní kolo.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Přímaz řetězu

    Když jezdíte s motorkou v bordelu, je řetěz mazanej a konzervovanej blátem, a čištěnej prachem. Podle toho taky vypadá. Orezlej, hnusnej, vrže a vydrží tak 10000km. Dát si tu práci s čištením po každém návratu má smy

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 15.03.2024
    Uskutečněno: 15.03.2024
  • Ohlý kotouč

    Už druhý ohlý kotouč za půl roku. První umřel na prasklý šroub třmenu, a byl neopravitelný. Druhý má ještě naději. Jel jsem po staré dřevařské cestě, kde někdo ve stopě v trávě zapomněl špalek. Trefil jsem ho levou noh

    Typ: Oprava
    Vloženo: 19.02.2024
    Uskutečněno: 19.02.2024
    Komentářů: 1x
  • Snímač teploty oleje

    Přesunul jsem snímač teploty oleje hned za výstup z motoru. Měl jsem obavu, že jeho umístění v hliníkovém bloku výměníku ovlivňuje snímanou teplotu. Ovlivňovalo. No je to neustálý vývoj...

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 16.01.2024
    Uskutečněno: 16.01.2024


TOPlist