Říkám jí Prdlačka.
Přestali mě bavit dnešní dokonalé oplastované motorky.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Sedí se na tom podobně jako na kejvačce. Docela mě překvapil motor. Z prvu jsem myslel, že je to líná lemra, která se nedá točit. Ale opak je pravdou.
Doplňky na motorce - Na motorku jsem raději namontoval padáky, páč jsem to poslal do zatáčky jak jsem zvyklý a nějak mi to ujelo po centrálním stojánku. Naštěstí jsem to ustál, stojánek šel dolů.
Recenze
Chtěl jsem něco retro na čem jsem začínal: chrom, drátěná kola, kulaté světlo, nakopávačka. A trochu mi začalo chybět v něčem se vrtat a leštit chromy. S porovnáním dnešníma motorka je nedokonalá a to jsem přesně chtěl, trošku se s motorkou poprat.
Nebudu se tady rozepisovat o výkonu a atd. Je to taková lepší Jawa 350/639.
Na motorce dost fouká, dálnicím se vyhýbám. Né, že by neměla výkon, ale je to nuda.
Spotřeba cca 4,5-5L což je fajn.
hansdorf: akorát je motorka už neaktivní - což bylo asi jediné co bylo na profilu motorky aktualizováno. Jinak W650 je krásný počin a díky nakopávačce má u mně navrch proti W800 - i když jindy ctím objem na prvním místě No ale protože motorka už je evidentně u jiného vlastníka, tak body dolů (holt komentář bez bodování vložit nešel)
Správný přístup k dnešní době , naháč je prostě nejlepší
Hodně to vzhledem připomíná Triumph Bonneville
Moc pěkná klasika, taky po ní koukám už asi rok, ale pěkný kus je vždy až někde na druhém konci Německa
Zdar,
to slysim poprve ze nekde drel centralem.
Asi budes prvni, kdo vyrobi na Wcku spalouchy na zadni gume
At te dlouho bavi !
Tahle tě bavit nepřestane