PROFIL MOTORKY

KTM LC8 950 Adventure (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Melizoy
Vloženo 10.9.2019
Aktualizováno 10.9.2019
Zobrazeno 256x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Holka do nepohody se smyslem pro humor :D. Karburátor, konečně. Že mě to nenapadlo dřív.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 990 Adventure R: když já už tu stříkačku nechci, prostě karbík je karbík

První dojmy - Můj druhý Advík. První v pořadí byla 990 / r. 2008. Nízká verze 210mm, označená jako EFI, zvýšil jsem podvozek na 275/265mm. Bohužel to byl ještě první model stříkačky s 98PS a s motorem, který neměl rád nízké otáčky. Po dvouletém loučení šla pryč, abych po dvou letech v sedle Endura 690R přibral do party karburátorovou LC8 950. Plyn má proti stříkačce krásně jemnou modulaci, motor se sbírá pěkně odspodu, jo, to by konečně šlo. Dlouhý převod, který při stovce točí necelých 3600, pohodička na dlouhé cesty, a přitom pekelná legrace v šotolině.

Motorku bych doporučil pro - Motorka dává smysl pro lidi, kteří chtějí za rozumné peníze motorku se skvělým podvozkem a chtějí svižně cestovat po šotolinách a zažít nějakou legraci. Motorka doslova visí na předním kole, a na šotolině je neuvěřitelně zábavná. Na asfaltu její přednosti nevyniknou, v současnosti je v nabídce hodně motorek na silnici pohodlnějších, úspornějších, výkonnějších, s lepší aerodynamikou, ale na nezpevněných cestách se karta obrací a Kachna nechá naplno projevit svého jezdce :D

Doplňky na motorce - Oberon, Ignitech, výfukový svod 2do1, střídám laďák s origo výfukem, tripmaster do origo palubky, široké stupačky, teplé hefty a střídám 2 origo plexi, nízké a turistické. Za obojími se tvoří turbulence, které zmizely jen při osazení plexi deflektorem

Recenze

Věděl jsem do čeho jdu. Za letošek jsem s motorkou najel přes 8.000 km. Než jsem vyjel na cesty, proběhla ještě kromě výměny oleje a chladiva příprava, kterou bych doporučoval každému s novou starou kachnou.
1) prevence poruchy benzínového čerpadla - kontakty jsem nahradil bezkontaktním spínacím modulem od Mr. Beana (ca 1100 Kč)
2) spojkový pístek jsem nahradil mechanismem od firmy Oberon (3000 z GB)
3) původní vodní pumpu jsem nahradil opravnou sadou (hřídel, ložiska, vrtule, těsnení a gufera) (ca 1600 kč)
4) regulátor napětí, fungující pouze na 1 fázi (se zapnutými světly nedobíjel), jsem v časové tísni nahradil novým regulátorem Ignitech. Všichni ho chválí, ale já jsem v rozpacích. Na volnoběh zřetelně blikají světla, jak regulátor reaguje pomalu a výstupní napětí je 14,8V, což je trochu silná káva a budu to muset pořešit.. (2950 Kč)
5) začínající vůle v ložisku řízení byla naštěstí nakonec legrace a práce snad na 2 hiodiny

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
krysoid
krysoid napsal 14.09.19 v 11:38 10b.

Pěkná a hlavně hodnotná recenze

Sete
Sete napsal 11.09.19 v 07:07 10b.

Moc pěkná, ať Ti přináší jen samou radost, talent na to rozhodně má!

P.S. Koukám pátá KTMka a zároveň nejstarší co jsi měl. Mám to úplně stejně

Více komentářů



TOPlist