Vlk v rouše beránka, lokomotiva k neutahání. Stroj co má styl, charisma a ta barva je luxusní ...
Motorka koupena od rtin (Třinec (Staré Město)) - Dobrej chlap.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Po téměř čtyřech hodinách hodinách v autě k Martinovi, když jsem ji viděl v přítmí garáže bylo jasno. Při krátké projížďce jsem nic nehledal a už se těšil na cestu domů i když jsem z ní měl respekt.
Motorku bych doporučil pro - Pro každého kdo nechce zapadnout do šedi, má vlastní názor a nechce mazat řeťez.
Doplňky na motorce - Kufry GIVI od původního majitele stejně jako metalíza, kterou Guzzi použila pouze v roce 2014.
Dokoupen kufr SHAD SH58 stavitelný do třech objemů s origo taškou. S rezervou se tam vejdou dvě vyklápěčky.
Recenze
Chtěl jsem změnu, po osmi letech na Nevadě, taky něco silnějšího pro dva. Cestou domů po dálnici jsem zkoušel co a jak. Ty dvě motorky jsou od sebe tak daleko že se učím, ale jde to rychle. Mám najeto kolem osmi set a nepřestává mě to bavit, jen mít víc času. Jede to, brzdí to, motor je k neutahání. Spolujezdce jsem ještě nesvezl, tak nevím. Bez kufrů toho moc nepoberete. Zatím bez poruch, snad to vydrží. Spotřebu neřeším, ani nevím. Zkratka GT mluví za vše, město s tím jde, ale s kufry to má metr na šířku musíš s tím počítat.
Po sezoně a půl něco doplním. Motor lehce pocukával tak jsem myslel, udělám servis (ventilové vůle, svíčky, filtry, oleje) ono se to zlepší. A nezlepšilo, naopak. Tak cesta do Opavy k panu Gelnarovi. Diagnostika ukázala moji nešikovnost, špatně nasazený a zajištěný konektor k čidlu teploty vzduchu. Nahrána jiná mapa (když už) a jede parádně i spotřeba klesla, nyní kolem 5 litrů ve dvou.
Letos obuty nové Metzeler Roadtec SE 01 a zubaté kotouče od EBC s deskami.
Spolujezdkyně si přestali stěžovat po montáži vrchního kufru, už nemají pocit že je ztratím. Jinak sedačku a prostor chválí.
Výborný stroj. Výborná značka s duší
POHODLÍ ZDRAVÍ OSÍK! Máš to pěkný!
No tohle se hodnotí lehce...
Máš jí krásnou. Ať věrně slouží.