renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki VS 1400 Intruder (1987)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hanz.D.
Vloženo 10.8.2019
Aktualizováno 16.7.2020
Zobrazeno 1 430x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 05.01.2020, Uskutečněno: 05.01.2020, Zhlédnuto: 39x


Vzhledem k tomu že už přes čtrnáct dní čekám na dva o-kroužky abych mohl namontovat karburátory, jsem se prozatím pustil do ovladačů na řídítkách a s tím souvisejícího drátování. Koupil jsem si tedy ty nejmenší blinkry, co jsem v obchodě našel od suzuki pořídil ještě jednu chybějící podložku pod matku představce a dvě nový gumový podložky a akce mohla vypuknout. Ovladače už ležely v šuplíku od podzimu, tak jsem je jen oprášil. Montáž ovladačů na řídítkách musí začít montáží sedačky a montáž sedačky musí začít montáží zadního blatníku... Vytáhl jsem teda ten zbědovanej, prorezlej kus železa z krabice... no nejradši bych ho hodil do popelnice a sháněl nějakej novej, ale co už. Použitelná část končí někde u šroubů na uchycení k rámu... Takže napřed zavařit ty nehorší díry, přivařit zpátky urezlou výztuhu pod zadní částí sedačky a když už jsem byl u toho vevařil jsem tam na pevno matku pro uchycení šroubu sedačky. Pak jsem to lehce stříknul základovkou, aby mi to nehnilo pod rukama a vysušil horkovzduškou. Blatník je tedy hotovej a na místě. Nahodil jsem sedačku a začal odměřovat natočení a pozici ovladačů na řídítkách. O tomu jsme už lae musel protáhnout všechny dráty vnitřkem, jinak ovladače nejdou nasadit. Naštěstí to šlo celkem snadno. Po nalezení vyhovující pozice šly zase ovladače dolů, vyvrtal jsem dírku pro jejich aretaci a znovu protáhnout dráty a ověřit, že jsou ovladače na správném místě...
Když už jsem byl u toho vrtání... Aby nelezly dráty z řídítek přímo nad kontrolkama, rozhodl jsem se je protáhnout skrz představce. Takže porýpat utažená řídítka skrz představce nečím ostrým, demontovat řídítka, zhluboka se nadechnout, zavřít oči a provrtat podrápaný místa tlustým vrtákem (a doufat, že to bude sedět na díry v představcích).
Do svazku jsem připletl dráty od blinkrů, které budou našroubované u páček, protáhl všechno nově udělanýma dírama a na řadu přišlo prodlužování kabelů. řídítka jsou skoro o dvacet centimetrů vyšší, takže i po zběžném proměření na motorce mi to vyšlo +20cm na každý drát. Začala tedy velká prodlužovací akce. Po pár hodinách bylo hotovo, řídítka sedí na představcích a dráty jsou skrz ně protažené dokonce i s krycí gumovou hadičkou. Teď už zbývá jen doufat, že dráty dosáhnou v pohodě až do lampy, kde se napojují na hlavní svazek...

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Kapitola třicátá devátá: Bylo nebylo...

    Bylo, nebylo… O další skvělé zkušenosti s fungováním jedné konkrétní stanice technické kontroly a bezvadné (ironie) práci ministerstva dopravy… Jak si všichni můžete přečíst v předchozích kapitolách v deníku, není to

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 24.11.2020
    Uskutečněno: 24.11.2020
    Komentářů: 3x
  • Kapitola třicátá osmá: Těsnění nádobek spojky a brzdy

    Po každé projížďce jsem si všiml několika kapek kapaliny na nádobce spojky. Otočení těsnění ani utažení šroubů nezabralo, tak přišla ke slovu nová těsnění na obou nádobkách. Přeci jen si zaslouží po 33 letech vyměnit. No

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 24.05.2020
    Uskutečněno: 24.05.2020
  • Kapitola třicátá sedmá: Měření spotřeby

    Abych zjistil, kolik si můžu dovolit najet na jednu nádrž, natankoval jsem odpoledne do plna a vyrazil na projížďku. Cílem bylo najet kolem 100km svižnějsím tempem a zjistit, kolik to žere. Ve vsi jezdím vždy předpisově

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 08.05.2020
    Uskutečněno: 08.05.2020


TOPlist