Po delší odmlce můžu ohlásit další pokrok v práci. Motor prošel celkovou očistou a odmaštěním. Spotřeboval jsem dva drátěné kartáče a čtyři plechovky čističe na brzdy. Ještě to není úplně ideální, ale taky nestavím žádnou leštěnku. Takže motor jsem pošplíchal černou barvou na motory a prohřál jí napřed horkovzduškou a pak i letlampou. Barva se neloupe a nejde seškrábnout, tak snad vydží i pár měsíců v provozu. Pak jsem se jal obrousit barvu z žeber. Tahle kratochvíle mi zabrala skoro půl dne, ale výsledek se mi moc líbí. Už se těším, až ten motor uvidím v rámu. K tomu jsem ještě vyměnil gufera na hřídelkách dekompresoru. na zadním válci bylo okolo docela mastno.
Pak jsem se jal rozebírat a čistit karburátory. Zatím teda jen přední, zadní půjde pod šroubovák zítra. Nevím, co žere taková suzuki, moje ostatní motorky jezdí na benzín, ale tahle musela třicet let žrát toulavý psi, protože palivový vedení bylo zanesený chlupama... Jinak klasika, jemnej lógr v karburátoru jsme očekával. Takže přišla na řadu piksla čističe na karbce a kartáčky všeho druhu. Z venku se čištěním příliš zabývat nebudu, ale zevnitř chci, aby bylo čisto a jasno. Jo a našrouboval jsem tam sadu trysek a těsnění, protože motorka jezdila s KN hříbkama a bylo to na ně přetryskovaný. Já to předělám zpátky na origo airboxy a filtry.
No a v mezičase jsem ještě obrousil, nastříkal, vypálil a omotal starý svody páskou. snad jim to o pár dní prodlouží život, než někde proreznou úplně durch
Vlastník | Hanz.D. | |
---|---|---|
Vloženo | 10.8.2019 | |
Aktualizováno | 16.7.2020 | |
Zobrazeno | 1 434x |