Průzkum trhu ukázal, že oprava původního motoru by stála celkem dost kaček a tak přišlo na řadu hledání nějakého vhodného motoru na výměnu. Najít se podařilo celkem rychle, za cenu poměrně příznivou a údajně v super stavu... To říká každý, kdo chce prodat. Když nový-starý motor dorazil, změřil jsem na něm kompresi. Za studena a na sucho ukázal přední válec 11,2 a zadní 11,8. Při měření na mokro se hodnoty nijak nezměnily, takže motor by měl být v pořádku. Olej v něm vypadal dost čistě a všechny rychlosti jdou řadit bez obtíží. Jo a je to pětikvalt, narozdíl od původního čtařkvaltu.
Dál jsem pátral po náhradě za rozřezané airboxy, na fotkách je vicět, jak si je nějaký tunil upravil, aby se mu na kraburátory vešly hříbky od K&N. Našel jsem nabídku tady na motorkářích, ale za cenu, kterou jsem nebyl ochoten akceptovat. Obrátil jsme se tedy na ebay a za dvě třetiny ceny našel airboxy i s kolínkama. No chtěl jsem podpořit českou ekonomiku, ale ceny opravdu byly mimo rozumnou mez.
Takže teď začínám dávat stranou díly, které se musí odbarvit, odrezit a ošetřit, abych mohl co nejdřív mít rám na kolech, strčit do něj motor a začít se bavit skládáním a upravováním.
Vlastník | Hanz.D. | |
---|---|---|
Vloženo | 10.8.2019 | |
Aktualizováno | 16.7.2020 | |
Zobrazeno | 1 430x |
Dobra práce, jen tak dal. Tesim se na dalsi krok