renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Husqvarna Nuda 900 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Viper
Vloženo 6.8.2019
Aktualizováno 6.8.2019
Zobrazeno 1 341x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tady je všechno správně. Jede jako splašená, ovládá se jako kolo, je s ní prostě strašná sranda.

Výška jezdce: 184 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Hypermotard 800: Hypermotard je buď moc drahý, nebo moc starý (nebo obojí naráz). Nedá se svítit, oproti Nudě, o jejíž existenci spousta motorkářů ani netuší, má úplně jinou popularitu.

První dojmy - Sotva přehodím nohu a chytnu se širokých motardových řidítek, začne to propojení světa naháčů a motardů dávat smysl. Pocitově se sedí až na předním kole, z motorky přede mnou zůstalo minimum. Pozice je vzpřímená, nohy lehce vzadu a nahoře, sedlo je uzounká pryčna. Na druhou stranu se mám kam posouvat, takže 400 denně bych asi nějak přežil.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo vyznává utažené okresky a technického okruhy.

Doplňky na motorce - Při nákupu jsem dostal originální boční kufry (těžko říct, jestli je někdy použiji) a na motorce byl vyšší plexi štítek z originálního příslušenství. Ten ale putoval dolů a místo něj jsem dal jenom původní nízký štítek. Jinak všechno naprosto originální a tak to taky zůstane.

Recenze

Má techniku bavoráku, ale není to bavorák. Je skvělá, ale neprodávala se.

Původ v cestovním enduru F800 GS není absolutně znát. Pocitově je Nuda lehounká, ovládá se jako kolo a chová se neuvěřitelně agilně. Překopaný řadový dvouválec Rotaxu má charakter psa se vzteklinou, od nějakých pěti tisíc výbušně tahá a s radostí se proletí až do omezovače. To původní verze motoru v BMW se svojí spodovou charakteristikou vůbec nezná. Standardní verze jede na tuhém podvozku, což je na mojí vyšší hmotnost ideální, a brzdy - byť obyčejné ne-monobloky, se nenechají zahanbit a brzdí jak kdyby nebylo zítra.

Svým způsobem je Nuda neuvěřitelně unikátní a zajímavá motorka. Jenže je to taky zapomenutý otloukánek motocyklového světa, který si svůj osud rozhodně nezaslouží. V italském Varese vyrobili údajně ani ne čtyři tisíce a prodalo se ještě méně. Kdybych měl tu možnost, asi bych klidně sáhnul po verzi R s monobloky Brembo a lepším podvozkem, jenže Nudu si nevybíráte - prostě berete tu jednu, co je zrovna na prodej, když vůbec nějaká je.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
zeke11
zeke11 napsal 06.08.19 v 19:17 10b.

S Nudou není nuda...

Více komentářů



TOPlist