Ze začátku mě sice zlobila (regulátor, ventilové vůle, benzín, olej no bylo toho víc), ale před dovolenou v Rumunsku jako by si řekla, on mě chce vyměnit, tak jela jako vyměněná a jezdí do teď
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 ST: Honda je Honda
První dojmy - První dojmy (oproti Hornetu) že je to autobus, že se zrcátka ani světla nenatáčí, kam točím s řidítky, to bylo nepříjemné, ale jízdní vlastnosti, zrychlení, no bomba.
Motorku bych doporučil pro - spíš pro trochu vyježděné motorkáře (vzhledem k tomu že je kapotovaná, tak není vhodná pro válení se po škarpách), ale i opatrný začátečník by to na ní zvládnul, není to R1ka ale většině i moderních silnic stačí
Doplňky na motorce - kufry Givi, Kappa a Windrack od Givi na držení, tlumič řízení, a 12V zásuvky
Recenze
Vybral jsem si jí, protože ten design starého VFR je prostě nádhera, je to vidlicový 4vál, takže jiné vlastnosti než řadový, a chtěl jsem něco na cestování.
Zkušenosti s motorkou byly ze začátku skvělé, pak se začala sr..t a byla to trága, no ale 20 let starý stroj, to jsem mohl předpokládat. Pak před dovolenou a po výměně všeho možného se zmátořila, a naprosto skvělé. Brzdy jsou prý jedovaté (nicméně mě ta jejich jedovatost vyhovuje, protože brzdí fakt skvěle), dual CBS je super věc, a je to opravdu znát, že si ty brzdy pomáhají, motor má příjemný tah odspodu, a zároveň příjemně brzdí když se pustí plyn, ale není to takové jako u klasického Včka, což je opět vlastnost která je prostě boží, 3 kufry sem k ní měl, takže místo na dovolenou super, spotřeba se pohybuje od 4,7 (cestování s rozumem) po 6,5-7 (řádění bez rozumu), základní servis si na tom člověk udělá sám, protože není nová, takže téměř bez elektrovolovin.
Po letošních zkušenostech se motorka cítí nejlépe absolutně kdekoliv, a i zarytí GSci jí obdivovali co všechno projede, a přežije i přesto že je to kapota. Letos zažila od jízdy na sněhu, přes hodně rozbitý asfalt (jak po bombardování), šotolinu, a polňačky asi všechno, a všechno zvládla (i když to nebylo samozřejmě optimální). Ale po pěkné silnici se vám odmění fakt parádním svezením.
Motorka je přímo dělaná na cestování, a podle toho se na ní člověk i tak cítí, kilometry polyká jak nic, cestovní rychlost přes 150 jí taky nevadí (když je potřeba), a díky vyšším řidítkům, je posez kulturní, i přesto že vypadá jak lehačka.
Super. Známý ji má taky a vidí to stejně.