PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Damballa
Vloženo 18.7.2019
Aktualizováno 18.7.2019
Zobrazeno 763x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Ze začátku mě sice zlobila (regulátor, ventilové vůle, benzín, olej no bylo toho víc), ale před dovolenou v Rumunsku jako by si řekla, on mě chce vyměnit, tak jela jako vyměněná a jezdí do teď

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 ST: Honda je Honda

První dojmy - První dojmy (oproti Hornetu) že je to autobus, že se zrcátka ani světla nenatáčí, kam točím s řidítky, to bylo nepříjemné, ale jízdní vlastnosti, zrychlení, no bomba.

Motorku bych doporučil pro - spíš pro trochu vyježděné motorkáře (vzhledem k tomu že je kapotovaná, tak není vhodná pro válení se po škarpách), ale i opatrný začátečník by to na ní zvládnul, není to R1ka ale většině i moderních silnic stačí

Doplňky na motorce - kufry Givi, Kappa a Windrack od Givi na držení, tlumič řízení, a 12V zásuvky

Recenze

Vybral jsem si jí, protože ten design starého VFR je prostě nádhera, je to vidlicový 4vál, takže jiné vlastnosti než řadový, a chtěl jsem něco na cestování.

Zkušenosti s motorkou byly ze začátku skvělé, pak se začala sr..t a byla to trága, no ale 20 let starý stroj, to jsem mohl předpokládat. Pak před dovolenou a po výměně všeho možného se zmátořila, a naprosto skvělé. Brzdy jsou prý jedovaté (nicméně mě ta jejich jedovatost vyhovuje, protože brzdí fakt skvěle), dual CBS je super věc, a je to opravdu znát, že si ty brzdy pomáhají, motor má příjemný tah odspodu, a zároveň příjemně brzdí když se pustí plyn, ale není to takové jako u klasického Včka, což je opět vlastnost která je prostě boží, 3 kufry sem k ní měl, takže místo na dovolenou super, spotřeba se pohybuje od 4,7 (cestování s rozumem) po 6,5-7 (řádění bez rozumu), základní servis si na tom člověk udělá sám, protože není nová, takže téměř bez elektrovolovin.

Po letošních zkušenostech se motorka cítí nejlépe absolutně kdekoliv, a i zarytí GSci jí obdivovali co všechno projede, a přežije i přesto že je to kapota. Letos zažila od jízdy na sněhu, přes hodně rozbitý asfalt (jak po bombardování), šotolinu, a polňačky asi všechno, a všechno zvládla (i když to nebylo samozřejmě optimální). Ale po pěkné silnici se vám odmění fakt parádním svezením.

Motorka je přímo dělaná na cestování, a podle toho se na ní člověk i tak cítí, kilometry polyká jak nic, cestovní rychlost přes 150 jí taky nevadí (když je potřeba), a díky vyšším řidítkům, je posez kulturní, i přesto že vypadá jak lehačka.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Čadil
Čadil napsal 18.07.19 v 22:29 10b.

Zerousek
Zerousek napsal 18.07.19 v 19:54 10b.

Super. Známý ji má taky a vidí to stejně.

Více komentářů



TOPlist