PROFIL MOTORKY

Jawa 350/354 Kývačka (1956)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kony
Vloženo 3.6.2019
Aktualizováno 28.10.2019
Zobrazeno 1 584x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


To nejkrásnější a technicky nejvyspělejší, co zlatý český ručičky v motocyklovém průmyslu vytvořily.

Více fotografii

Motorka koupena od Motocyklové muzeum Svratouch, pan Šiller - No...údajná renovace před 10ti lety vč. GO motoru. Po rozebrání jsem zjistil, že to byla spíš kamuflace nežli renovace. Takže "všechno špatně a zpátky na stromy". Jediné pozitivum jsou shodná čísla, zdravý základ a bílé papíry (dovoz). Prostě motorka dovezená na kšeft bez špetky empatie prodávajícího!

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - 63let stará technika, se kterou se dá fungovat každý den. Není to nejsilnější stroj, nemá nejvyspělejší podvozek, brzdit musíte i očima. Ale zažíváte pocity jako naši tátové a dědové, pro které to byla Hayabusa 60-tých let minulého století...a to bez nadsázky.

Recenze

Jawu 350-354/03 jsem si domu doslova přitlačil, když mi bylo 15let. Prodal mi ji jeden starej pán, co už nemohl chodit a stála mu zaházená ve sklepě činžovního domu sídliště Plzeň Doubravka. Dle jeho slov nejezdila a chtěl za ni 500Kč. Motorku jsem tlačil na druhý konec Plzně půl dne. Doma v garáži jsem do ní nalil benzín s olejem Castrol TT, prostříknul relé dobíjení a kladívka...nacupoval….a motorka kupodivu ožila. Poté jsem na ní jako náctiletý bez papírů brázdil polňačky a okresky...Uplynul nějaký čas a říkal jsem si že bych ji mohl zrenovovat...ale nějak k tomu nedošlo a před dvaceti lety jsem ji prodal zapálenýmu klukovi za 10tis Kč i s vozíkem PAV.
Po těch dvaceti letech jsem pročítal inzeráty...a zahlídl jsem zase tu krásu, která ve mě vzbudila vzpomínky na ta krásná léta. Jawu 354/3...1956...s krásnýma úzkýma řídítkama….ampérmetrem na nádrži...rybinami (ty tam patří a taky tam budou!)….a nadčasovým čistým dizajnem!!!...Ta touha byla tak silná, že jsem na ni poslal zálohu...aniž bych se na ni projel. Nikdy jsem se na motorku netěšil tak, jako na ni!!! Když ji miluješ, tak není co řešit! :o) Stárnu a senilním :o)))

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kony
Kony napsal 08.10.19 v 20:25

jo ...to byl ...ale kdyz neco delam...tak poradne, povahovej rys.Motorka si to zaslouzi...a ja taky

cmiral
cmiral napsal 08.10.19 v 15:02

To byl teda asi ranec za díly a za lak ještě víc, krásná a kvalitní práce, ale to jejich jednání ..., ale třeba už šli v Brně do sebe.

Kony
Kony napsal 08.08.19 v 18:11

Clapci...uz se to rysuje.Mam podsedlaky, karburator,kryt,rybiny,nadrz,kola s unaseci,hlavy,klakson,oba blatniky,stupacky,stojan...GO motoru od Petra Košťála, lak od Petra Buriana...doskladam...a budu jezdit...a jezdit
PS: jinak jsem zjistoval, schanel...a ram sedi...i kdyz je bez oka...vyvoz Finsko...je odtamtud...necham to tak.

cmiral
cmiral napsal 11.06.19 v 13:01

Horní masku a tlumiče bych pochopil jako přechod z půlbubna což asi původně asi i byl a někdo by ti za ty díly i velmi dobře zaplatil . Za origo 354 podsedláky jsem já opravdu dal ranec. Je to fakt mix dílů. Jestli to byla ale renovace na prodej tak mě to jen utvrzuje o dalším šlendriánu profirenovátorů , stejnou zkušenost a zklamání mám taky. Hlavně že ti to jezdí , nechtěl jsem být jen hnidopich a stále za 10 bodů !

Pesi.
Pesi. napsal 10.06.19 v 13:38

Dokonalá rozhodně není (houkačka bez štítku, horní maska a zadní tlumiče půlbuben, rám bez oka na sajdu, stojan panelka, nádrž z malé kyvky, podsedláky z 250 (origo 350 stojí celkem ranec), doutníky, zadní stupačky z novějších, ale JE na bílých papírech, snad i pojede a hlavně, bude dělat radost. A vo tom to je.

Více komentářů



TOPlist