Už jsem to nevydžel a odvážil jsem se vyměnit řemen, chvíli ( asi půl dne ) jsem vyráběl různé verze přípravků na uchycení variátoru aby šel povolit a ač jsem vyrobil něco hodně provizorního tak nakonec se mi podařilo povolit šroub a měl jsem vyhráno. Vše jsem vyčistil, zkontroloval, vyměnil i těsnění víka variátoru řemen a vše sešrouboval a bylo to. Nikdy jsem takovou věc nedělal ale na internetu to vypadalo jednoduše tak jsem se do toho prostě pustil. Jedinou radu jsem měl v hlavě, že záleží kde je jaká podložka tak přesně tam musí pak být. Já jsem měl jen jednu takže to bylo jednoduché. Potom už jen závit zakápnout lepidlem na spoje a bylo to. Dále jsem si nastříkal sřoub u nakopávačky a držák filtru a pak hurá na testovací jízdu. No zatím se mi to zdá línější ale asi to bude tím že nový řemen je o 2 mm širší než sjetý originál tak uvidíme jak se to bude chovat.
Vlastník | ZdenalSv | |
---|---|---|
Vloženo | 16.5.2019 | |
Aktualizováno | 5.5.2020 | |
Zobrazeno | 1 978x |