Klasika, která se líbí každému, malá, jednoduchá a skvěle fungující. Návyková záležitost.
Motorka koupena od FIRMA:MotoTrade (Třebíč)
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Je to už druhý SCR, přesně jsem věděl, do čeho jdu a co po něm budu chtít.
Motorku bych doporučil pro - Pro mě :) Všem, koho baví malé dobře ovladatelné klasické dvouválcové italské...
Doplňky na motorce - Nižší a asi pohodlnější řidítka z verze Full Throttle, kryt motoru a mřížka na světlo z verze Urban Enduro, brašny, padací rám a nějaký gripy pro co největší přiblížení se původní myšlence klasického scrambleru.
A ještě mi nějak zbyl Akrapovič, tak jsem ho tam dal, no...
Recenze
Skvěle fungující malá, lehká, obratná a dalo by se říci univerzální motorka. Je to prostě scrambler nejen jménem.
V zatáčkách a občas lehkém terénu je jako doma, stejně jako ve městě i kolem něj. Na zábavu i na kochání. Na trhání rychlostních rekordů to není.
Na předchozí jsme ve dvou projeli Rumunsko. Jde to, ale pohodlnější by bylo, kdybychom jeli každej na své ?
Tentokrát jsem věděl přesně co chci, verzi Classic s krásnými drátěnými koly, hliníkovými blatníky a speciální barvou, a když se to naskytlo, navíc po prvním majiteli a s necelými 6 tis. Km, vůbec jsem neváhal.
To chceš-boží!
Diky. Letos ho vyzkousim a uvidi se
PS: nižší řidítka jsou na jízdu pohodlnější, bohužel se s nimi hůř jezdí ve stupačkách. Logicky no...
Ale škoda, protože jízda ve stupačkách je na tom neskutečně zábavná.
Sedlo je dost tvrdý, ale je trochu lepší, než na základním Iconu. Ale opravdu jen trochu.
Jinak geometrie sezení je pohodlná, myslím že i pro vyšší postavy.
Cesťák to není, takže záleží, co sneseš ?
Nadhernej stroj. Taky po nem pokukuju. Mozna to bude treti kousek do garaze
Jak se na nem sedi? Je i pro vyssi postavu na delsi cesty?