renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 1200 GT (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hokky
Vloženo 3.4.2019
Aktualizováno 27.5.2019
Zobrazeno 864x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Krásný stroj od Mnichovského výrobce, vyvolává spousty emocí

Více fotografii

Motorka koupena od jirika (Nymburk)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW K 1200 LT: nenašel jsem vhodnou za rozpočet, který jsem měl

První dojmy - + Za jízdy super ovladatelná, přestal jsem se bát na motorce:-) Výborný zátah. Je krásná - Manipulace na místě je pro chlapi. Spousty fíčurek co se můžou posrat a nemusí tam být. Fouká na ni víc jak na R1100RT

Motorku bych doporučil pro - Pro sportovně nadšené turisty :-)

Recenze

Chtěl jsem utéct od boxéra, kde mi nevyhovoval projev motoru a absence 6tky. Teď zjišťuji, že pokud se nic nezmění, vrátím se asi zpět (R1150RT, nebo R1200RT). Pokud mám porovnávat, tak: na RTčku míň fouká, RTčko není tak hlučné, na GT se lépe sedí - nevadí tam ty hrnky, GT má lepší podvozek, GT nemá pojistky !!!, to beru jako mínus, GT luxusně svítí, GT má ESA (elektronika )

Květen 2019:
Tak už jsme spolu 2,5 měsíce a 2500km. konečně se mi podařilo vyvést i mou milou. Došli jsme k tomu, že na GT opravdu fouká více a je hlučnější jak na RT, hůře se na ni manželce leze, protože jsou buď větší kufry (kéž by) nebo jsou stupačky více vzadu, takže se tam blbě dávají nohy při potřebě vyšvihnout se na mašinu.
Jinak jsme se spolu sžili opravdu rychle, motorka dává obrovskou jistotu a je neskutečně živá. Když ji "ženu", tak, že ručička rychloměru (neplést si s tachometrem, ten ukazuje ujetou vzdálenost) se pohybuje mezi 100 a150km/h, tak jede za 5,4l/100km , jinak jezdim do 5,7l když ji nehoním. Motorka mě neskutečně baví, takže jediný co mě dojem kazí je ten pištivý zvuk stíhačky a to že fouká, snad to vyřeší přídavné plexi.

Jo a jednou se mi stalo, že ta dementní elektronika se rozhodla mi nerozsvítit xenon a kontrolka ukazovala vadnou výbojku. Po vypnutí klíčku a opětovném startu se xenon zase rozzářil

Ještě jsem zapoměl: úplně nemá ráda turbulence za auty a náklaďáky už vůbec.
Je docela háklivá na boční vítr, někdy mi přijde, že po rovině jedu v náklonu jak do vostrý zatáčky. Nevím zda je to těmi obrovskými plochami kapotáže nebo letos víc fouká, každopádně tohle z RTéčka neznám.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist