renocar_duben



PROFIL MOTORKY

IZH 49 (1956)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník leopold
Vloženo 26.3.2019
Aktualizováno 24.10.2020
Zobrazeno 2 286x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Co jsem si to koupil zase za peklostroj?

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Je to rezatý, je to neskutečně těžký a snad žádný díl není zkroucený nebo pobouchaný.

Doplňky na motorce - Zadní lité kolo

Recenze

Nějak se mi zastesklo po veteránu, jakým bylo ČZ 125b a chtěl jsem opět něco, na čem se bude dát jezdit a bude to veterán už od pohledu.
Jawa perák jsem zavrhnul už kvůli ceně a tomu, že to má každej.
Čtyřtakt jsem nechtěl pro složitosti motoru a tak padla volba na něco dvoutaktního.
Chtěl jsem vzadu kluzáky, nebo pevný rám, vepředu teleskop nebo vahadla.
Proto z výběru vypadla Panonia, která je o 100% hezčí, ale už je moderní motorka.
Tak jsem skončil u IŹ 49, což je rusky vylepšená kopie DKW 350 se kterou se pu ruských pláních proháněl wehrmacht.Pravda takovej IŹ 350 by byl lepší, ale cena už není příznivá.
No nic, v polsku jsem vybral, kamaráda ukecal na vyjednání ceny a odvoz a už se vezla domů.
Trochu ke konstrukci: vypadá to jako náš perák, ale přeci jen je to všechno jinak.
Řazení je na nohu i ruku, zadní pérování je směs kývačky a kluzáků, rám je svařenec z plechových výlisků a všechno je to neskutečně bytelně udělaný.
Kde má pérák 6 šroub, tohle má aspoň 10 a podobné srandy.
No, čeká mě renovace a přihlašování, tak snad to všechno dopadne dobře a já si zase zajezdím na něčem starým.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Targus
Targus napsal 29.12.20 v 00:15 10b.

Když je to Rus, taky rusky, aby tomu chudáček rozuměl...
Za atvágu děésať.

leopold
leopold napsal 03.04.19 v 12:22

Práce bude spousta, to je pravda.
Ale až na pár drobností, které chybí je to v podstatě komplet.
Zadní kolo je sranda.
Evidentně motorka tahala sajdu a domnívám se, že majitele přestalo bavit měnit prasklé dráty.
Tak na původní střed a ráfek navařil tuhle hrůzu.
Nějakou škvírou jsou dokonce vidět uvnitř dráty.
No a výsledek je dobrej - dráty v zadním kole nepraskají
Jak to rozeberu, tak to pro srandu rozřežu.

nahllowSKY
nahllowSKY napsal 02.04.19 v 23:55

Teda jako práce na tom bude habakuk,ale vypadá,že je kompletní.Zajímalo by mě jestli je to zadní kolo origo nebo to je nějaký aftermarket “Marchesini” na ruský spůsob.

O.N.E.
O.N.E. napsal 27.03.19 v 20:12 10b.

Palec na horu za odvahu
Je to parádní,neokoukané jednoznačně za 10

HondaOK
HondaOK napsal 26.03.19 v 22:28 10b.

Mad Max ...

Více komentářů



TOPlist