renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Hypermotard 939 (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Tomiq79
Vloženo 5.3.2019
Aktualizováno 5.3.2019
Zobrazeno 1 433x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


velmi lehká a ovladatelná, na dvouvál neuvěřitelně hladký průběh výkonu. S originální výbavou Hyperstrády jsem si připadal spíš jako na skútru. :)

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Hypermotard 1100 Evo SP: Nebyla žádná s jasnou historií k mání

První dojmy - při zapnuté kontrole trakce, ABS, v režimu město totálně mrtvá, hodná motorka, pocitově skútr... skoro zklamání.. naštěstí lze vše povypínat a udělat z ní docela hravou, živou mašinu.. Měl jsem verzi Hyperstrada, paradoxně s trochu nižšími zdvihy než HM nebo HM - SP. Kdybych si měl znovu pořídit Hypermotarda, tak pro mě rozhodně SP. Se Stradou jsem brousil v zatáčkách stupačky, nejsem velkej cestovatel, takže kufry nevozím a centrální stojan šel dolů jako první, když jsem s ním hned první den škrtnul.

Motorku bych doporučil pro - spousta jízdních asistentů, tahle motorka se dá nastavit úplně pro každého, kdo z ní jakžtakž dosáhne na zem. :) Na zábavné cestování bude verze Hyperstrada dobrá, na lítání po koleni, přeskakování obrubníků a podobné legrácky určitě verzi Hypermotard, nebo radši SP

Recenze

chtěl jsem výkonný hravý naháč, trochu do motarda. Lítat po zadním, trochu po předním, zatáčky na koleno a aby mi kamarádi se supersportama neujížděli na okreskách. Naskytla se mi příležitost koupit verzi Hyperstrada, motorově shodná se sportovnějšími verzemi, říkal jsem si, že sundám zbytečnosti a bude to OK.

První dojem při zapnutých asistentech byl trochu rozpačitý, při zkušební jízdě po městě jsem si ještě s origo plexi připadal fakt jak na skútru. Při přeskočení hrbolu jsem škrtnul centrálním stojanem - bylo jasný, že to bude první věc, co půjde dolů..

Všechny kontroly trakce ABS a regulace výkonu se dají v režimu sport vypnout, pak je to docela zábavná motka.

V utažených zatáčkách se cejtí nejlíp, předek je hodně krátký a do zatáček padá víc než ochotně. Trochu nebezpečný je umístění a tvar přístrojovky, kterou má člověk hodně pod sebou a ještě se na slunci ráda leskne - otáčkoměr a vše ostatní samozřejmě digitální, takže když jede člověk palbu, tak tacháč, nebo ukazatel rychlosti raději moc nestudovat :)

Výkonu má víc než dost, 230kmh není problém, rozjezd jinak než s předním kolem ve vzduchu jsem si neuměl ani představit :)

Pokud by to na někoho bylo moc, tak se dá kromě prokluzu a ABS nastavit i stupeň a průběh výkonu.

hodně nesvůj jsem byl z kombinace lankové spojky a elektrického plynu, neměl jsem zde zdaleka tolik kontroly a přesnosti jako na SD KTM Není zde prakticky žádná možnost přesného nastavení.

Dost jsem si zvykal taky na převodovku, kde je falešný neutrál snad mezi každou rychlostí a řadit se musí opravdu pečlivě.

Ducati dostála své pověsti a servis jsem za sezónu musel navštívit dvakrát, jednou kvůli zanedbanému servisu od předchozího majitele (pečlivě maskováno :D )

Podruhé kvůli neochotě startovat za tepla a občasnému chcípání na křižovatkách při velmi ohřátém motoru v létě. (super kombinace s neochotou startovat za tepla :D)
Toto bylo způsobeno zřejmě výrobní vadou - drobnou netěsností na sání.

Přes výše popsané nedostatky jsem se na motorce skvěle bavil, zvláště rychlé nájezdy do zatáček jsou neuvěřitelné, člověk má pocit, že snad ani nemůže vyletět, i v případě špatně zařazeného kvaltu motorka člověka netlačí ven ze zatáčky, tak jak to silné dvouválce umí.

Tuto sezónu plánuju návrat ke KTM, přeci jenom mi chybí preciznost Super Duke...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Danfmx
Danfmx napsal 14.01.20 v 16:48 9b.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 05.03.19 v 21:00 10b.

Více komentářů



TOPlist