Volba je jasná, pojede se Rumunsko, aby se motocykl více prověřil na delší trati. V Rumunsku jeden nikdy neví, takže něco plánovat s naprostou přesností nemá cenu. Nicméně základní itinerář je daný tak, abychom se vešli do sedmi dnů i s lehčím časovým komfortem. Pojede se přes Maďarsko a české vesnice na Fagaraš a potom to otočíme nahoru a zpět přes Slovensko domů. Uvidíme, jak to nakonec dopadne. S ubytováním a motocykly ještě sami netušíme, kam se vrhneme, ale počítá se i s kempy a stany. Jsem především zvědavý, jak si V85 TT povede proti zavedené konkurenci, pojedeme v partě několika strojů, a jak se popasuje s pohodlím k jezdci i při větším naložení zavazadly.
Lukáš nahrál doma video, ale kvalita zvuku je na nic. No podívejte se:
Od Lukáše nám přišla krátká zpráva a podle všeho si to tam náramně užívá:
Čus, zdravím z Transalpina do redakce. Dneska to byl větší hardcore, než jsme čekali. Nakonec 50 km offroad po šotolinách. Sice na to nikdo nemáme pořádné obutí, ale náramně jsme si to všichni užili, včetně Yamahy XVS 1300. Moto drží, dnes jsem kvality Brejovlce asi otestoval na maximum šel až do červenejch a museli jsme na chvíli stopnout, hlásilo to, že je přehřátej. Ale skoro všichni, i ta KTM 990, na tom byli podobně. Bylo tam v terénu stoupání asi 1600 m. Chvíli jsme počkali a jelo se dál. Už jsme přejeli na Transalpina a tam dnes spíme. Je to fakt motorkářská Mekka v Evropě.