renocar_duben



PROFIL MOTORKY

X-motos XB 31 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kevco
Vloženo 12.2.2019
Aktualizováno 12.2.2019
Zobrazeno 2 283x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Překvapivě skvělá mašina do začátku, chinaski, které umí překvapit, je to prostě malý vesnický závoďák.

První dojmy - Jedná se o mou první motorku, první jízda byla nad mé očekávání i přes to, že motorka stála u předchozího majitele nějakou dobu v garáži a o slovu servis ani neslyšela, byl jsem fakt překvapený, jak v pohodě a plynule motorka jede.

Motorku bych doporučil pro - Starší Začátečník (výška 170cm + váha 60kg +), který přemýšlí nad levnou motorkou, nebojí se jednoduššího servisu, který by ho stejně s motorkama v podobné cenové relaci neminul a taky člověk, který se chce trochu i rychleji projet, netrápit se do kopce na jedničku a hlavně mít vzhledově krásnou motorku.

Recenze

Xmoto jsme do naší moto rodiny brali, protože jsem se chtěl naučit na moto, přemýšlel jsem prvně nad klasikou z vesnice nějakou jawkou 21,22,23 na takové to ježdění za baráčkem. Bohužel při hledání na bazaru cenově byla jawka na srovnatelné úrovni jako chinaski ve 250ccm, mohu říct, že co se týče číny a porovnání s jawou 50, tak je to jako nebe a dudy, samozřejmě, pak většina porovná čínu s crosskou nebo endurem z jiné cenové relace, tam zase platí příma úměra jako s čínou a jawou. Samozřejmě jsem byl obeznámen s kvalitou dílu a servisem, proto taky padla volba na čínu, ať se jen člověk doma nenudí a naučí se i jí servisovat. Konstrukce je totiž velice jednoduchá a úpravy jsou na jednoduché bázi, člověk akorát potřebuje stojan pro lepší manipulaci.

Klady

- Všichni co se svezli na motorce a vlastní nebo vlastnili předtím pouze motorky do obsahu max 125ccm, byli velice překvapeni výkonem, i když na 250ccm je výkon těžce přiškrcen.

- Výdrž motoru je dle mého ve srovnání s cross/enduro/značkový pit ve skvělé kondici, hlavně za to může jeho nevyhoněný výkon, stačí do něj lét normální benzín a aspoň trochu kvalitní olej a ten ještě snad 2x delších výměných intervalech.

- Dostatečný výkon na blbnutí a výjezdy i horších svahů. (tam kde se kluci odráží nohama na jedničku na jawě tam to propálím klidně pět plný)

- Vzhled, i když kvalita materiálů není na špičkové úrovni, dokáže tato motorka zaujmout vzhledem, samozřejmě někdo může namítat, že vzhled je kopii ostatních japonských značek.

- Spotřeba, jako spravný čech musím zmínit spotřebu, ta je fakt nízka, člověk by si i myslel, že se mu v nádrži děje perpetum mobile nebo mu při zastavení do ní někdo přičurává. Na poměr výkon/honění motorky je fakt spotřeba přijatelná a navíc, když jde člověk tankovat do plné, tak se tam vleze kolem 3l a pocit při plné nádrži ani ne za 100,- Kč vždy zahřeje u srdce :)

- Velice levná údržba a snadno získatelné náhradní díly (rok 2019, dostačující dva eshopy a hodně ND na bazarech, vše co jsem kdy potřeboval jsem buď koupil jako univerzální díl, pokud jsem na to spěchal a chtěl to mít hned nebo do dvou dnů z eshopů nebo z bazaru.

Zápory
Brzdy - Samozřejmě v cenové relaci jetého mota do 15 000,- je má na dostačující úrovni oproti konkurenci ale i tak si myslím, že by mohli být lepší.

Tlumiče - přední vidle jsou největší slabinou motorky, jistě v cenovce zase nejlepší, když znovu přirovnám člověk na jawě tak výmoly, které já projedu v 70km/h se někdo na jawce rozpleští během chvilky klidně v 30km/h rychlosti. Samozřejmě motorka není stavěna na dráhu a nedá se čekat, že vás extra podrží při velkých skocích.

Páčky, lanka, šroubky - Doporučuji okamžitě při koupi vzít sadu šroubků a všechny vyměnit za kvalitnější, při častější demontáži se to bahno, co považují za šroub více opotřebovává. Páčky - doporučuji vyměnit, dají se sehnat univerzální pomalu v každé prodejně s moto díly. Jen si raději vemte starou s sebou, at si to člověk proměří. [b]LANKA[/b hlavní problém bude spojkové lanko, já to vyřešil jedním ze dvou způsobu, motory jsou totiž staré licencované hondy, našel jsem si proto díly na starší crossky, změřil lanko a vzal ho z crossky, pak to se mnou sice vypeklo, protože jsem to změřil špatně, ale na prase jsem zkrátil bovden a lanko jezdí ladně. Druhá varianta a cenově podobná je nechat si vyrobit lanko v servise.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist