Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 52000 |
Silné stránky
Silná stránka je určitě silný nástup karburátorového motoru...
Slabé stránky
Slabší stránky jako u každého supersportu je asi trochu cestování... Ale dá se taky jet delší cesty, ale musí se člověk na to umět posládat...
Moje úpravy |
Vrátím zpět originál blinkry z miniblinkrů a možná že zatmaveného přejdu zpět na čiré plexi... |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | Od výměny do výměny nic |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Zatím jsem neřešil... |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Použité destičky | SBS |
Úpravy motoru | Jen laděný výfuk... |
Úpravy podvozku | Originál |
Úpravy brzd. systému | Originál |
Použité pneumatiky | Michelin pilot road 5 |
Úpravy řídící jednotky | Originál |
Obecné
Moje závady | Původní majitel dal hustý olej, který zbytečně trápil celý mechanismus motoru... Takže výměna za předepsaný 10w40 z 15w50, který je spíše vhodný pro vzduchem chlazené motory... |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Majitel vyměnil téměř vše co bylo třeba k provozu. Takže na mě zbývá jen vyměnit chladící kapalinu, olej s filtrem a pneu... |