Jednoduše paráda. Charismatická motorka se srdcem.
První dojmy - První dojmy -až na motor - tragedie- vysoké řidítka, nohy před sebou, slabé brzdy, nízky náklon.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny komu nedělá problém udržet "zvednout" 300kg
Doplňky na motorce - Na motorce je mnoho doplňků-
kola- z původních 40ti spic přední a plného zadního (17") vyměna za drátěné 60 špic a 18" v zadu.
vyfuky Vance & Hines otevřené se sáním a naladění jednotky. k lepšímu průběhu vykonu přispěly vnitřní ucpávky. super zvuk a lepší vykon. Kontrola od příslušníků dopravní policie v provozu proběhla OK.
stupačky
přední stítek
2x sedlo
Recenze
Proč tento stroj? na první pohled krasavec.
Najeto mám cca 20000 km a bylo třeba si na chování zvyknout. Jízda ve volném tempu perfektní zážitek.
Motor šlape jak švycary a má převahu nad zytkem motorky i když vykonu není nikdy dost, zátah je na "choper" dostačující. Brzdy chabé, při razantnější jízdě nutno brzdit přední, zadní i motorem. Brzdové desky měním každou sezonu , přední i zadní.
Podvozek byl z počátku moc měkky ale po seřízení se jízdní vlastnosti o poznání zlepšily.
Ovladatelnost se zlepšila až po vyměně vysokych řidítek za nízké.
Spolujezdec musí mít štěstí na sedlo a pak je vše v pořádku. V kombinaci s opěrkou si není nač stěžovat.
Úložny prostor -ŽÁDNY. brašny, kapsičky, batohy atd. jsou dobrym a praktickym doplňkem.
Spotřeba dle stylu jízdy 5l až 8l/100 km.
Servis jako u jinych motorek. kdo ho dělá, jezdí.
Poruchy, dá se říct, že žádné - pár dětskych drobností- jinak - je to made in usa a ti si to delají pro sebe.
Nejlépe se cítí na silnicích s dobrym povrchem, u nás například Rakousko - Německo.
Cestování v celku dobré na delší trasy doporučuju štítek kuli lepšímu odvodu náporu vzduchu.
Pěkný stroj!
Ahoj díky za komentář a díky za přání - přeji nápodobně
Ahoj,moc pěknej Haryk. drátěná kola boží.Přeji jen super km v roce 2019.