PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 1000S (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník LukiasRIDER
Vloženo 9.12.2018
Aktualizováno 7.7.2019
Zobrazeno 1 138x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Jednoduchý, ověřený a spolehlivý koncept. O téhle motorce bylo už vše řečeno, takže bych s asi jen opakoval. Pro mě jako pro člověka, kterému se po velké moto pauze a zálibě spíše v autech, zachtělo vrátit opět do sedla, to byla jasná volba.

Více fotografii

Motorka koupena od KawaSV (Brno-město) - Dostal jsem k motocyklu všechny původní díly + milion různých "kravinek" a všechnu dokumentaci. Solidní člověk.

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Skvělé, těším se na lítání po okreskách a občasné návštěvy autodromů.

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi, který mají alespoň trochu těch zkušeností/talentu a chtějí za rozumný peníze silnou a obratnou silniční motorku, ale nechtějí ostrý supersport. Jak moc se na ní dá cestovat si teprve ověřím :D

Doplňky na motorce - Od bývalého majitele je tam celá řada, dle mě fajn doplňků. Především bych vyzdvihl duo laděných výfuků Leo Vince, které tomu dodává tu správnou zvukovou kulisu a přední brzdu z gsx-r K5.

Recenze

Pořádně se budu moci rozepsat až po sezóně, kdy spolu doufám najedeme, alespoň pár tisíc kilometrů.



(14.04.2019) Máme za sebou prvních 2500 Km. Zatím jsem velmi spokojený téměř po všech stránkách. Prvotní respekt opadl a nakonec motorku vnímám jako celkem hodnou, ovšem když se "bere u huby", umí zrychlovat vskutku velmi svižně a litrový 2V dokáže potrestat jezdecké hrubky. To pravé "peklo" nastane tak od 8000/min, v nízkých a středních otáčkách má motorka celkem vlídný projev, i když velký krouťák, je cítit mohutně již od 4000/min.

Obul jsem Michelin Pilot Power CT2. Dvou směsové pneu za rozumnou cenu, které naplnily má očekávání a potvrdily pozitivní internetové recenze. Lepí a drží fest. Asi bude hodně rychle mizet zadek, ale s tím se musí u pneumatik tohoto typu počítat.

V zatáčkách při větších náklonech je potřeba celkem klinicky přesná práce s plynem. Naštěstí, to je pro mě ta pravá moto zábava, pro kterou jsem si moto pořídil. Pilovat techniku a zlepšovat se, to mě baví!

Už se mi párkrát stalo, že jsem zatáčku "přepískl" a zaúřadovaly ony SR(safe reactions) zmiňované například v Twist of The wrist, a já zavřel plyn. Zadek šel trochu do smyku, ale pád se naštěstí nekonal (viděl jsem film na YT a několikrát četl knihu, kterou považuji za opravdový poklad teorie ježdění a myslím, že by to měla být povinná četba pro všechny motorkáře, především výkonnějších strojů)

Teď už se jen těším na to, až se pořádně oteplí a začne sezóna v plném proudu :)

Proběhla instalace držáku RAM do středu řízení a USB zásuvky. Velká spokojenost, ačkoliv cena držáku skládajícího se ze tří částí je poněkud vyšší, určitě můžu doporučit.

Akt. 07.07.19 - moto prodáno novému majiteli. Snad bude dobře sloužit.

VIDEO - Oblíbený Javornický kopec :))



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
LeChuligan
LeChuligan napsal 17.12.18 v 21:38 8b.

Pěkná,ta redukce na radial 10b

Mario81
Mario81 napsal 09.12.18 v 21:55 10b.

V2

Více komentářů



TOPlist