renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DR-Z400 SM (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Springi
Vloženo 30.10.2018
Aktualizováno 13.5.2019
Zobrazeno 1 451x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jednoduchá, účelná a zábavná. Univerzální pracant pro každodenní srandu po cestě do práce a z práce.

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Super, už jsem nad ní přemýšlel moc dlouho. Poměrně udržovaná, nějaká rez na rámu, nějaký škrábance na plastech. Věděl jsem že všichni nadávaj že to nemá šestku a při zkušební jízdě jsem pochopil.

Motorku bych doporučil pro - Úplně každýmu kdo si nepotřebují honit ego objemem. Velkej univerzál se kterým se dá určitě i rozumně cestovat.

Doplňky na motorce - Komplet výfuk Leo VInce, 3x3mod, přetryskovaný, krátkej blatník acerbis, proloužený šroub směsi paliva, hliníkové chrániče rámu v místě stupaček.

Recenze

Je obyčejná, zastaralá ve všech směrech, neohromí ale je dobrá.

Zdá se to jako nesmyslnej krok. Měl jsem Hypermotarda, potom MT-01 a teď drz?! Proč proboha? Protože mi to stačí. Posledních pár let podnikám, času je míň a míň a zjistil jsem že víc motorky leštím než na nich jezdím. Navíc MT-01 byla pro mě osobně trefa absolutně mimo. Chtěl jsem něco relativně lehkýho a obratýho na lítání okolo baráků. Na blbnutí bez starostí jestli si to odřu nebo zašpiním. Splňuje to na výbornou. Ke značce mám blízko protože mám auto Suzuki už 8 rokem a neměnil bych. KTM jsem nechtěl, nemám rád rakušáky. Koukal jsem ještě po WR250x ale DRZ mě oslovilo víc. Navíc jsem o něm přemýšlel už dlouho takže jsem věděl do čeho jdu. Mám z ježdění zase radost a že to nemá 150 koní mě netrápí. Je pocitově lehoučká, mrštná a po nějakých úpravách co jsem provedl i pro moje účely dostatečně výkonná. Od podzimu najeto tak 2000km, kdykoliv je nad nulou a není sníh tak ji vytáhnu. Čím dýl ji mám, tím víc mě baví. Je s tím fakt sranda. Myslím že se na takové motorce dá klidně objet i svět když člověk něco udělá s tím né moc pohodlným sedlem :D. Problémy jsem zatím žádný neměl, po seštelování karburátoru a základní údržbě jako promazat co má být promazatný, olej, filtry. Bezproblémová v teple i v zimě.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pepinow
pepinow napsal 03.11.18 v 20:58 10b.

honzo super,hlavne se vyhybat trnkam,vis ze jich kolem silnic rostou mraky

Springi
Springi napsal 03.11.18 v 08:44

Díky díky pane. Nevím co bych k nim moc dodal. Zase tolik jich nebylo. Přímo úpravy byla nová, větší hlavní tryska (150ka) + nová jehla. Směs mám teď 2,5 otáček ven. Doladím to až mi příjde prodloužený "mixture screw" protože tahat ven karburátor pokaždý kdy chci ubrat čtvrt otáčky je fakt pech. Zatím je to nalazený pocitově ale mám doma "colortune" tak až dojde ten šroub tak směs naladím podle toho. Jinak to byla více méně pravidelná údržba zatím. Ještě jsem zvětšil otvor v airboxu (3x3 mod). Prostě jen takový ty profláklý funkční úpravy co dělají všichni s touhle motorkou. Něco mám napsaný i v deníku motorky.

JiriBN
JiriBN napsal 02.11.18 v 13:25

Nerozepsal by jsi se trochu více o těch úpravách?

JiriBN
JiriBN napsal 02.11.18 v 13:25 10b.

Nerozepsal by jsi se trochu více o těch úpravách?

Targus
Targus napsal 31.10.18 v 09:45 10b.

Takže vezmem to zgruntu
Motorka jeden bod, protože je stará, hnusná, opelichaná, rezavá, málo kosmická a transformersová a včeloksichtová a tak dále.
Pisatel má ten zbytek do desítky, protože:
1/ ví, co chce
2/ když sáhl po staré křusce, není snob
3/ asi si umí i něco udělat - viz fotky. Anebo má na to lidi , ale to taky není trestné
4/ když už nic, umí to stručně, jasně a výstižně napsat.

Takže mu popřejem úspěch v podnikání, hodně kilometrů a hezkých zážitků s touhle motkou, která určitě stojí za to.
Kolama dolů, chlape!

Více komentářů



TOPlist