Italka, design jednoznačně zvítězil nad praktičností a dílenským zpracováním
Výška jezdce: 204 cm
První dojmy - Udělal jsem dobře, že jsem ji koupil?
Motorku bych doporučil pro - Nenáročnému a trpělivému cestovateli.
Doplňky na motorce - Kufr Pengmale, jakási kopie staršího Givi
Recenze
Motorku jsem kupoval na základě zkušenosti staré asi 15 let. Jako majiteli ČZ 250 mi Pegaso přišlo jako opravdová mašina a tehdejšímu kolegovi z práce jsem řekl ať mi dá vědět až to bude prodávat... No a tak se ozval a koupi jsme domluvili po telefonu.Cena byla v pohodě a myslel jsem si, že i stav motorky je v pohodě. Sedl jsem na vlak a jel pro ní.. Cesta domů byla asi 150km a hned při ní přišlo celkem rozčarování... V zatáčkách se zavírala řidítka a plyn fungoval jako vypínač. 21 let stará motorka měla najeto necelých 15 tis. km. Přední guma z roku 95 a zadní z roku 2000.
Co mě za krátkou historii u mně už všechno potkalo: netěsnost přední vidlice, regulátor napětí, vyhořelá svorkovnice, protečení benzínu skrz netěsné karburátory do oleje, výměna spotřebního materiálu všeho druhu ;)
Ale po velkém a dlouhém trápení (hlavně s karburátory, kdy se někdo z předchozích majitelů pouštěl do výzkumu s tryskami) je to stroj s kterým je dost zábavy.
Jednobuch má krásný zátah cca od 3,5 tis otáček, solidně tuhý podvozek a dobře fungující přední brzdu. Obratnost v zatáčkách je na úkor stability v přímém směru ve vyšších rychlostech. Optimální cestovní rychlost je podle mě okolo 110km/h, kdy má poměrně dlouhá 5. rychlost už solidní otáčky.
Užil sis svoje,ale stojí to za to...
Krásné Pego
Ať dobře šlape