Honda NT 700V Deauville (2008)

Vlastník dinods
Vloženo 22.9.2018
Aktualizováno 4.4.2021

Skvělá, spolehlivá a pohodlná motorka na cestování.

Honda XRV 750 Africa Twin: důvod neuveden

První dojmy - Úplně první dojem, byl příjemný posed. Hned mi padla do ruky. Další co mne zaujalo, byly brzdy. Co mne naopak ze začátku vadilo, byly vibrace z motoru a z kardanu. Ale je to dvouválec a kardan potřebuje otáčky. Zvykl jsem si a neměnil bych.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil lidem, co nikam nespěchají a chtějí si užívat bezstarostnou a pohodovou jízdu. Není problém nájezd 1tis,km/den a druhý den znovu sednout a jet.

Doplňky na motorce - GiPro - ukazatel zařazené rychlost, prodloužení předního blatníku, širší víka kufru, usb zásuvka, větší plexi.

Motorku jsem kupoval 2/2018 v super stavu. Měla najeto necelých 17tis.km. Hned jak se trochu oteplilo a dalo se jezdit, tak jsem si udělal výlet do Berlína a začal plánovat motodovolenou. Dokoupil jsem nějaké doplňky. Především GiPro - ukazatel zařazené rychlosti. Vyšší a trochu širší plexi, prodloužení předního blatníku a doinstaloval usb zásuvku do zamykatelné schránky pod řidítky a držák na navigaci. A začal jsem řešit úložný prostor. Koupil jsem Topcase Givi E55 a širší víka na boční kufry. Byly starší a stříbrné, ale v dobrém stavu. Originál barvu, jsem na ně nedával z fin. důvodů a nechal jsem je stříknout černou matovou barvou. Koupil jsem do nich i vnitřní tašky, což je super. Osvědčilo se mi to, když jsem ve stanu a v dešti balil věci. Naplníš tašky a jen je strčíš do kufrů.
Jak jsem již psal, tak mi vadí vibrace. A to především z důvodu natáčení videa. Mám přidělanou kameru se stálým nabíjením na pravém zrcátku. Při záběru motoru, jsou vibrace ve videu poměrně velké.
Jinak jízdní vlastnosti jsou skvělé. Tedy pro alespoň pro mne. Líbí se mi jak je motorka robustní a přitom lehce ovladatelná. Mám najeto cca 9tis.km s průměrnou spotřebou 4.0 l/100. A kdybych dodržoval povolenou rychlost, tak se dostanu pod hranici 4 litrů.
Myslím, že by si motorka zasloužila 6 rychlostní stupeň. Občas mám tendenci ho tam zařadit, i když tam není.
Motorce vyhovují především zpevněné cesty. Je to spolehlivý silniční cesťák.

dinods
dinods napsal 02.10.18 v 20:26

Díky za komentáře
Co se týče té barvy na kufrech, tak vzhledem tomu, že máme v práci lakovnu, mne to nic nestálo. Chtěl jsem je do originálu, ale tahle barva se jen tak nenamíchá. A origo ve sprayi příjde asi na 50euro. Ta černá mi přišla jako nejrychlejší a nejlevnější varianta před dovolenou

Čadil
Čadil napsal 30.09.18 v 09:18 10b.

fatman
fatman napsal 29.09.18 v 17:13 10b.

Gratuluju
Taky jsem o ní hodně přemýšlel, ale vyhrál větší výkon a sametovost čtyřválcové tisícovky (CBF 1000F).
Podle mě akorát škoda těch černých kufrů.Pr.ser to není, ale v barvě by to bylo vyváženější .Kolik jsi ušetřil oproti metalíze?
Tak ať i nadále slouží k naprosté spokojenosti a dělá jenom radost

wi_tack
wi_tack napsal 24.09.18 v 19:00 10b.

Pěknou jí máš tak ať ve zdraví slouží. Jsou to dobré a pohodové motorky

k2j89
k2j89 napsal 23.09.18 v 18:53 10b.