Za tisícovku jsem ho prostě vzít musel. A pak mi to nedalo. Aspoň aby vrčel, jezdil, trochu vypadal... a když jsem zjistil, že bude mít i papíry, pustil jsem se do něj na plné pecky.
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Naskočil po vyčištění nádrže a kohoutu hned. Ale nechtělo se mu moc do otáček a hodně slabě táhl. Trojku vůbec nemělo smysl řadit. Pak jsem na to přišel - ucpaný výfuk!
Motorku bych doporučil pro - Typická motorka pro začátečníky se starým železem. Díly nemohou být levnější a dostupnější.
Recenze
Ozval se mi přes fb kamarád, že jeho kamarád po deseti letech otevřel dveře z druhé strany garáže a zjistil, že tam pořád má mustanga. A kdyby prý za něj něco symbolického káplo, rád se ho zbaví. Zželelo se mi ho a tak jsem pro něj do Nové Pece vyrazil. Druhý den jsem ho zkoušel zpojízdnit. Než jsem zjistil, že je ucpaný výfuk, rozebral jsem motor a vyměnil úplně hotová ložiska převodovky, takže raději a motoru a všechna gufera. vyměnil jsem i vyběhané pouzdro pístního čepu, ale víc motor nechtěl. Měl krásně zaběhlý válec, perfektní píst i kroužky a ojniční ložisko s minimální vůlí. Ustřihaný přední blatník jsem vyměnil za jiný, koupil i stojan a kryt řetězu, abych prošel technickou. Také elektrika chtěla řádně opravit a stříknout blatníky, kastlík a nádrž, které měly otřesnou bleděmodrou barvu, odborně nanesenou štětkou. Za focení kamarádovi svatby jsem dostal i moc pěkné, původní sedlo. Tak teď jen doufám, že se podaří dohnat papíry, aby povážský dravec silnic mohl zase oficiálně vyjet.
Přesně
super stroj
Jawa nejlepší stroje . Za Mustanga dávám 10b. Já vlastním 20. A spokojenost veliká
Moc hezký, pěkná práce, sám jsem taky pionýra tak trochu dával do pořádku, jen model 05. Dávám 10 bodů.