PROFIL MOTORKY

Honda NC 750X (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Petas5
Vloženo 23.4.2018
Aktualizováno 23.9.2018
Zobrazeno 1 444x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je cervena, je skoro nova, ma slusnou vybavu doplnku a proti emzete je to delo ve vsech myslitelnych ohledech

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:DENAR (Kosmonosy) - Motorka je vyrobena v roce 2014, prodana byla v 8/2015. Prvni majitel s tim najel dle tacho 2500. Chtel jsem aby v cene motorky udelali servis, vymenit olej, chladici a brzdovou kapalinu. S olejem nebyl problem ale chladici kapalinu a brzdovku menit nechteli ze pry je v poradku i kdyz podle manualu se ma menit kazdy 2/3 roky. Tak tim se u me co do servisu moc dobre nezapsali. Jinak prodej byl v poradku.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NC 700X: Je starsi, nema ukazatel zarazene rychlosti, 750 ma vyvazovaci hridel navic a pry ma mensi vibrace, no nevim zatim jsem nemel moznost porovnat tyto dva modely, ale predstavoval jsem si ze to nebude vibrovat skoro vubec.
Honda NC 750X: Facelift od roku 2016. Zvazoval jsem i novou ale vzhledove se mi moc nelibi, nema chromovany vyfuk, a LED svetla tak neni nic o co bych stal.
Kawasaki Versys 650: Nevyhovoval posez s moji vyskou
Suzuki DL 650 V-Strom: Nevyhovoval posez s moji vyskou

První dojmy - Skvely posez, super vykon, bombovy brzdy. Vibrace pod 3tis otacek me negativne prekvapili. Misto blikani jsem troubil. Na emzete je to obracene. Tvrdsi podvozek. Ale na vsem jsem si behem par kilometru zvyknul a sedi mi skvele. Vybral jsem dobre. Veskery vitr mi jde do helmy. Budu resit co nejdrive.

Motorku bych doporučil pro - Zacatecnikum prechazejicim z nejake slabe motorky jako ja, nebo i uplnym zacatecniku netouzici po nejvyssim vykonu, rychlosti a podobne. Za me je vykonu az dost pro bezne cestovani v jednom, ve dvou a nalozene motorce verim ze to je malo vykonu.

Doplňky na motorce - Vyssi plexi original honda, centralni stojan, kufr honda, dvakrat zasuvka na 12v, padaci ram. Uz jsem objednal nastavek na plexi a rozsireni zrcatek.

Recenze

Motorku jsem si vybral kvuli posezu, vzhledu a nizkych provoznich nakladech dle rencenzi (to budu muset overit), uloznemu prostoru misto nadrze. A navic je to Honda. Auto mam taky Honda tak jsem verny znacce
Nemuzu si zvyknout na zvuk motoru za jizdy takovy nestandardni ale to je spis muj problem.
Podvozek tvrdsi na ceske rozbite silnice ale da se zvyknout, sedlo taky tvrde, uvidim co to bude delat na delsi trase. Brzdy ostry jak britva.
Trochu se peru s hmotnosti ve smyslu ze mi zatim moc nejde rychlejsi preklapeni z jedne strany na druhou ale to bude asi o zvyku a nauceni se.
Hodnoceni berte s rezervou, prechazim z mz etz 251.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dovi
Dovi napsal 28.04.18 v 12:48

Ahoj,
píšeš "Trochu se peru s hmotnosti ve smyslu, ze mi zatim moc nejde rychlejsi preklapeni z jedne strany na druhou, ale to bude asi o zvyku a nauceni se".

Countersteering? Nic ti to neříká?
Protiřízení? Pořád nic?

Tak si to zkus...

Chceš-li s jedoucí motorkou rychle a hlavně zcela snadno (bez silového vyklánění se a bez toho, aby ses s motorkou musel nějak prát) zatočit na jednu stranu, zatoč řídítkama naopak právě na opačnou stranu. Zatočením např. doleva sklápíš úplně lehce mašinu naopak doprava a vykroužíš krásnou pravotočivou zatáčku.

A jestli si snad teď myslíš, že si z tebe dělám srandu nebo dokonce že tě chci zmrzačit, tak si to zkus v klidu někde na prázdném velkém parkovišti.



DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 25.04.18 v 22:47 10b.

Více komentářů



TOPlist