Dlouho jsem přemýšlel nad starým Japoncem, až jsem se rozhodl na základě zvukového projevu.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Těžký jako kráva a to doslova. Dlouhý jak autobus. Elektrika jak lijány z pralesa. Neskutečnej zvuk motoru. Docela slušnej design.
Recenze
Motor, tříválec jsem ještě neměl.
Zvuk tříhrnu, který je úplně odlišný od jiných, jako je např. Triumph. Hlubší, dunivější.
Japonka
Zatím ve fázi projektu. Postupně se tím prokousávám. Ve finále by měla vypadat jako streettracker. Úvodní foto byl nástřel pro představu :D A ano pár věcí tam schází.
Základní info proč se vlastně přestavuje, je v Deníku, tak asi jako zbytek projektu.
18.02.2018
Přestavba ukončena po roce práce.
Má to své mouchy, ale to se ještě časem vychytá. Testovací jízda 20 km bez závady. Jen vidle jsou trochu měkčí, než by bylo zdrávo. Ovšem motorka celkově jede výborně. Po opravě převodovky tam kvalty padají jako po másle a dvojka drží krásně.
Dělá mi radost a moc .
11.09.2018
Podvozek stál za starou belu, tak jsem se do toho vrhnul po lopatě.
Vidle adoptované z FZR1000. Opravné, narovnané, funkční. Nový držák světla, blinkrů, otáčkoměru. Duralové podložky pod kotouče, ocelová středící pro kolo, řídítka na míru. Šířka skoro 80 cm, je to super! Zrepasované třmeny, pumpa, pancéřky. Brzdný účinek je asi 300% oproti minulému systému. :D . Distanční příruba na osu krku, atd...
Ještě nové karburátory z Triumpha. Rozdíl ve výkonu je propastný, hlavně ve středních otáčkách. Výroba vlastních filtrů na oválné příruby, které fungují více než bezvadně je docela výhra. Ale ty ještě nejsou na fotkách.
Dobrá práce. Já jinak jsem pro zachování originálního stavu. Ovšem vzhledem ke stavu při koupi...
tyjo,to je fakt pěkný
CHUDINKA CIM SI TOHLE ZASLOUZILA...
Pekná práca...a nenechaj si do toho kecať odporcami Caffe racers. Nech sa dielo darí