Yamaha YZF-R6R (2016)

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024

Vloženo: 02.08.2021, Uskutečněno: 02.08.2021, Stav tachometru: 19599 km, Zhlédnuto: 22x, Firma: Bikes4Life , Bod zájmu: AUTODROM MOST

Last call Most circuit by B4L ? Aneb pomsta žluté tísně na gridu……

No co týden dal a vzal tak završíme další Mostecký event tentokrát s Bikes4Life kde je dvoudenní ježdění a to první den vč 2h Endurance a druhý den sprinty.
Sestava se trochu zamíchala takže někdo dostal stopku asi disciplinárka a proto sestava boxu: Pankáč, Kitty, Pepíno, Banán a Já.

Start eventu je v úterý večer proto odpoledne naházím věci do wowce a připřáhnu vozík s R6. Při zapřahávání stihnu vodní bitvu s dětma u bazénu což je při asi 32°C fajn.

Vyrážím a cestou pit stop pro naftičku a následně na oblíbené benzínce pro krmení R6.
Do Mostu dorazím cca 18:30 a paddock plný pomalu balících germánů ….. to my vždycky musíme vypadnout a oni langsam ….. tvl už je to tady pomalej trpaslík Florian Zwerg … zda li přijede tenhle čahoun květoši? Když tam určitě bude jeho kamarád.

Zaujmu vyčkávací pozici hyena co kdyby někdo zapomenul zabalit třeba motor z R6. No nezapomenul. Okouknu stav dráhy a vapex všude ….. to bude zajímavé pokud zachčije.
Než vyfasuju klíč pokec u kluků servisáků kde mají nejsličnější ženskou co vyvažuje pneu a kreslí obrázky Hanču! Aby se vám to nepletlo stejné jméno jiná postava příběhu takže neplést ( já si je nepletu).

Před sedmou vyfasuju klíč od boxu #15 a vyložím racing bordel. Současně Kitty s Hančou (#ona není standard ona je hříčka přírody) vyndáme maso a začne večerní hodování a rozprava. Za chvíli dorazí Pankáč včetně biku pro Kitty a následuje Pepíno a Banán. Duo Pepíno a Banán jsou velmi dobře připraveni každý má dva biky.

Ještě oživím R1 Veverčáka prostě baterie. Ano na oživení jeho R1 jsem použil svůj kabel a jeho ex-manželky auto. Žádný narážky.

R1 žije a řešení baterka, matematik má vyřešeno.
Odchod zpět do boxu a pivo k tomu.
Je veselo celkově občas tam máme ex manželské intermezzo ale to se pořešilo pozdější dobu rozpravou.

#válka Roseových

Výměna předních destiček, teda zbytku a teď to bude brzdit?
Večeře a pokec v boxu.

Vůbec dámy chytly slinu a co slovo to perla jako #hanča to nechce do svatyňky ale do huby …. Flákota na grillu z lidí dělá zvířata
#technická přejímka holohlavý Zwerg Bruder ….. jako fakt to sou ilumináti
#abraka dabra pič*

Před boxem nám někdo nechal pár kilo kačera a z toho vzniklo moudro:
#mezi rouháním, vymýtáním ďábla a sypáním kačera mezi autem a boxem není rozdíl.

Jak vzbudit strach u soupeřů 1) vyndat mokré gumy 2) krční límec 3) vystoupit vzít kačet a požehnat paddocku!
Pokračuje debata na téma WSBK, RR , Láska atd prostě klasický večer.
Chvíli po půlnoci uleháme, já zaujal pozici ležícího střelce vedle R6 a KTM ráno na mě bude obligátní roztopení nahříváků.
Spánek a sladké sny.

Je ráno, je mě fajn zapnu nahříváky a začnu se kulturnit k snídani. V dobré náladě bylo asi víc lidí i v noci jelikož před boxem v kačeru je NABLITO! Jako trochu push hard asi vyvěsíme pyžamo.

Ono postupem času sem potkal další blitku před wc ….. no slušný mejdan to byl!
Jdeme na věc v 10:00 skupina A, první runda mě moc nejde ale to je moje klasika takže PIT IN, zkusím si dát kafe a počkám si na další rundu. Je mě divně ani kocovina prostě #okruhová migréna nebo tak.

To rozjezdíme a hrr do druhý dvacky sem v přilbě vyjedu na pit line a už vím jaký to je skoro sem se poblil …… ps.: ale před boxem to moje nebylo na pit line skoro …..
Tak runda o něco lepší skupina docela vyvážená takže trénink předjíždění ale co to se hodí! Odpoledne můj čas přijde v Endurance.
Třetí dopolední runda, vedle v boxu přijela předtím zválená R1 no hezky ji chlapec vykunil.

Je poledne a zkusíme restauraci na oběd no fronta až na schody tak já to vzdám a vyžeru ledničku, Kitty absolvuje frontu a přijde hladová neboť řízek sold out a nesmáznut z tabule…. Omg! Takže útok na lednici.

Polední pauza moto připravena na Endurance sestava Kopyta RC: Pankáč, Šebák Honza a Já , druhý tým SSP v boxu SUTR TECH RACING Pepíno + Banán.
Kitty díky válce Roesových nechce jet Endurance s Ex manželem což nevadí tým just divorced nebude! Sorry tohle sem musel.

Přihlášeni jsme a v rámci pauzy banán začne se strategií 16:00 na start zachčije! Pospávám, ale Pepíno se přidává, že vytáhne druhý bike a bude v klidu. Debata a strašení deštěm pokračujíce. To už je moc! Kouknu na aladina čo štartuje a tvl jako fakt, bude chcanec.

No je čas na strategii týmu KOPYTA RC. Mokrý start Já, Suchý start Pankáč, Honza nemá mokrá kola tak je jezdec na sucho. Na všechny možnosti máme strategii díky
týmu YART za telefonickou konzultaci.

Počasí se začíná dramatizovat a bude to opravdu zajímavé, R6 dostává mokrá kola, plnou nádrž, kontrola oleje a další běžnou péči před závodem.
Půl čtvrté zataženo občas spadne kapka ale nic dramatického.
15:45 poprchává a vypadá to divoce protože je to lehce oslizlé ideální pořád na sucho.

15:50 poprchává ale 15:52 přestane
Jako CEO týmu tlačím pankáče na start jelikož on má suchý bike a když začne pršet tak bude fast change, 15:55 díky asfaltu a jeho teplotě je to suché takže přehodí Roumen tranďák a jde se na sucho.

Roumen přijel na závod s Nikčou a Johankou.
Jdeme na věc start, ještě Pepíno PIT IN dofoukat gumy, stihl nájezd na dráhu tak tak.
Startér drží vlajku mávne a běžíme. Tady už jako CEO píčuju jelikož Pankáč neběžel rychle dle mých představ tímto máš důtku!

Ale z P7 jde dopředu takže důtku mírním na napomenutí, okolí boxu nechápe jak emoce panem CEO cloumají.
Jdu koukat pod boxy kde máme naši teď při psané reportu regulérní týmovou jedničku pankáče!
Matador a výjezd pod boxy! Pankáč P1 s náskokem ! Tribuny bouří teda já řvu magoooor. Běžím zpět na pit wall a hned signál klid hlava jako pro Daniho Pedrosu TTT. Napomenutí měním na pochvalu!

Další kolo a poletují kapky a situace pokračuje. KOPYTA RC P1. Reportérku ES1 odmítnu k rozhovoru jelikož se připravuji na střídání deštík přitlačil a už to je skoro na mokré. Pankáč signál a jdu na věc. Tým LTPF střídá! To bude drama obecně v SSP velká řežba o čelo. Pepíno jede od začátku na mokrých takže teď se ukáže stav o kolik nás sjel atd.

Střídáme jdu na věc, dráha mokrá opatrně první kola tohle bude náročný. Vapexu
po dráze je tolik, že když mě předjel Pepíno tak za ním byla pěna na povrchu. Na rovinu nejde mě to dnes na vodě a Pepíno mě pomalu ujíždí a já krom krizovky a jednoho kolaře prostě vyměknu. Pak následuje pod boxy „ DEJA VU“ RACING INCIDENT RIJEKA s Kitty a to je to poslední co chci se rochnit v kačeru a ne sám.
Takže ufff jedeme dál. Vzadu ve vracáku je žlutá vlajka a následuje ležící moto v dolíku, slušně chčije místy jsou velké louže a nejsou dobře vidět a chce to bike normálně sebrat z rukou.

Žlutá vlajka v dolíku je stále a takhle jsou to tři kola a následuje co sem očekával SAFETY CAR, Pepíno v tahu takže SC nás rozdělil a já prosouložil kolo….. Hruško ty jsi vemeno!

Ještě než dojedeme SC tak dojedu dvojici jeden na KTM a za ním Zůza Havlínová z týmu FOFR FRNDY, no rychlost za SC žádný fofr není. První za SC neudrží rychlost a předvede útěk do boxu za SC skoro zabrzdí hodí pravý blinkr a odbočí do boxů …… viděl jsem dost ale tohle bylo na all star game top5.
Kroužíme za SC a mrzneme, déšť hezky přidal takže tohle je humus, no v boxu když jedu kolem pohodička teplé nápoje v ruce, zákusky. Vše stíhám sledovat, jedeme velmi velmi pomalu.

SC zhasíná za matadorem a ujíží prvnímu jezdci, tomu by ujel i traťák na babetě. Já se vleču za první dvojicí a za mnou je další nadržená smečka závodníků.
Předposlední pravá před cílovkou na postu traťáka nic a dašlí post mává zelenou plus se rozzáří LED panel zelená je tu. V šeru to je vidět velmi dobře!
Teď na rovinu říznu zmíněnou dvojici i když pravidla v tomhle jsou nejasná… žlutá už na postu nebyla SC zajel ale zelená přišla ….. no ty vole ještě pentle to by mě chybělo.

Letím po cílovce a čekám na přehučení skupinou litrařů. No výsledek nic se nekoná jedu si sám!

Překvapení přijde za matadorem kde zleva přes kačer běží zají na dráhu tam se motá a kousek přede mnou zdrhá …. Tak to už by bylo moc. Ufff ….No takhle to pár kol vydrží a pak mě předjede borec na T765 a jede fakt dobře, to mě nabudí takže hned točím o fous víc plynem a hezky se za ním vezu. No tohle sem potřeboval. Jede se mě fakt dobře akorát třetí kolo a borec signalizuje na cílovce střídání a po dalším kole PIT IN. No nevadí ale rozjel mě dobře takže pokračuju co to jde na jistotu. Vody je stále dost a občas tolik, že v některých místech je slušný rybník a motorka je na hranici pádu.

Dost často potkám opravdu pomalé kolaře hlavně borec na GSXR 7H…. na spz bylo fakt push hard.
Sleduju čas a přijde čas střídání, motorka je lehká a jede v pohodě, v dálce už
svítí za komínem slunce a trať už není brutálně mokrá takže ideální WET Conditions. Zbývá cca 40min do konce a dávám signál na pit wall, že už je čas! Odpověď je cedule a potvrzení PIT IN.

Last lap mého stintu v závodě, ještě někoho potkám a zajíždím do boxu – mokrej, prochladlej a trochu trudomyslnej jelikož na výhru to není.
Roumen prohodí transpondér já stihnu informovat Pankáče kde je dost vody. Už to musí dojet já už si dám jen pivo a sprchu.
Jsem durch a na rukou varhanky jako miminko po koupaní, R6 špinavá jako prase, vapex všude.

Překvapení přichází v zápětí jelikož jsme první v SSP i OVERALL ….tvl tak tohle nechápu.
No drama ještě bude druhý tým SSP je za námi kousek v jednom kole a teď už to je na Pankáčovi ale SUTRTECH střídá a při střídání Banán vyrobí „ chybu „ a tím je hotovo takže stačí dojet.

Zajímavostí je Kitty která jede sama jelikož se na ní zbytek týmu z Polska vykašlala KURWA BENDŽE! Sice se ztrátou ale na vodě Kitty dokrouží na P5! Gratulace a respekt!

Zbývá pár minut do konce tak si připravím pivo a čekám na prapor. Je hotovo Pankáč to dovezl na P1 SSP a OVERALL ! Kitty P5 takže cajk.
Jdeme na vyhlášení, kde si vezmeme ceny prokážeme dobrý střik a jdeme do boxu vyčistit motorky, sebe a udělat pár fotek.
Fotky hotové čistíme řetězy a biky. Hnus jak to vypadá po takovém koupání.
Večeři objednáme přes dáme jídlo normální pizza z pizzerie Centrál Most…… tvl hlad hlad hlad a po urgencích se za 2,5h objevil pikolík vystrčil pizzy z okna auta a ujel! Ještě aby ne jelikož Kitty a Hanča ho chtěly dekapitovat!
Díky pár pivům na lačno jsem lehce veselý a pocit uspokojení přichází po pizze… plný pupek óóó.

Ještě před příjezdem pikolíka vzniká hláška #Fake Pizza Fake Taxi a Pankáč# opouštím vegetariánský mód a sežral bych i kočku * best one

Následuje pokec, a jak na nás padla únava tak neslavíme tolik jelikož druhý den bude ježdění a počasí deluxe. Každopádně v boxu č.2 jede PÁRTY HÁRD! KDE LÍTAJÍ JÄGEROVÉ….. lepší se tomu obloukem vyhnout.
Kecáme a všichni spokojení – motorky v celku a zítra taky den.

Hlášek bylo pár a tady nejlepší duo:
#s mokrou hlavou do blitek
#omyvej si přirození vlažnou vodou a půjčíš mi tvoje?
#pizza de la nahřívák
#klisna nemá downshifter
#holky sobě do sebe

Je chvíli před půlnocí a jdeme do peřin a spát. S přehledem trefím pelech a usnu jako špalek. Zaslouženě!
Druhý den ráno obligátně zapnu nahříváky a v pohodě se připravím na jízdy.
Skupina A – jedeme v 10:00. Celý den ideální okruhové počasí a slušně rychlá skupina to půjde.

Hezky se rozjedu ale následuje nehoda jezdce pod boxy a trénink je zastaven.
Původně jsem přiletěl do místa nehody ještě před tím než byla jakákoliv signalizace ale část jezdců zatáhla do boxů a až když jsem míjel místo jsem si všiml trosek moto a ležícího borce. Díky tomu jak nebyla žádná vlajka ještě jsem projel místo odbočení do boxů ale hned následuje RED FLAG. Nejsem jediný takže dojedeme do boxů, na místě už je medical car.

Následuje pauza a čekání na vrtulník, tímto bych chtěl jezdci popřát brzkou rekonvalescenci.
Sebralo mě to vítr z plachet poslední 4 dny v Mostě 3x vrtulník.
No uvidíme jak to půjde dál, dopoledne odjeté čas plíseň tak uvidíme v závodě užijeme si fight první desítky.

Obědová pauza a dávám si šlofíka. No a jelikož nejsem členem fanclubu žlutá tíseň tak přišel boží trest. No trest přijela se na B4L podívat Dana, které jsem nedávno odtáhl moto domů po tom co odmítla poslušnost no a tak jsem vylosoval umbrella girl. WOW! Od dob kdy jsem chodil s mrchou ( rozuměj předseda mého kozího fanclubu) jsem deštníkářku neměl. (since 2015 BRNO).

Fajn to bude vypadat velmi dobře. No jo dobře ale deštník není! No deštník se sehnal od Hanči z Brabaxu a barva
VR46 YELLOW ….. nééééééé. No tak jo mám JL99 přilbu tak budu mít umbrella girl s VR46. Hanča myslím ta co pomáhá nám aby se to nepletlo tak obě jsou jménem Hana má ultimativní radost, že pan CEO pozná vlastní medicínu. Její pohled uspokojení je všeříkající.
Závod SSP 16:00 na 7 kol – fakt krátký. Pankáč P2 , Pepíno P3, Šebák Honza P4, Já P11 Kitty P33, Banán P12. Ano i Kitty má deštníkářku! Prostě to je už level profi.

Na závod dávám jetou SC0 je nad 40°C asfalt tak uvidíme.
Krásné počasí rošt přes 35 biků. Je vidět jak se B4L snaží a nechají si poradit! Dobře kluci.
Je chvíli před otevřením pit line, se všemi si plácneme a za chvíli jdeme na věc. Nahříváky dolů a jdeme na dráhu.
Najíždím na P11 a nad hlavou mám za chvíli VR46 deštník, sice o tom píšu ale nikdo to nevyfotil takže se této historce jen zasmějeme ale hold žlutá tíseň no foto no fun!
Chvíli to vypadalo díky větru, že destník nebude ale nakonec to Dana vybojovala a já si užil asi 1min 18s slávy s deštníkem nad hlavou. Deštníky dolů jde se závodit.

Start do WUP LAP pohoda, mám dnes klokaní benzín?! Dozvíme se za chvíli.
Dojedeme WUP LAP stojíme na startu a za chvíli startér odchází svštla a blik …. To byl frmol dnes odlepím se a jak Banán slíbil tak hned na startu mě předjel. Do retardéru získám pozici a do technické pasáže jedu za banánem takové ovocné DUO BANÁN HRUŠKA a v kačeru bude pyréééé.

Banán v retardéru udělá chybku kdy zkouší stoppie a za chvíli mě do dolíku předjede červený bike. Pořadí si párkrát vyměníme a nechávám ho za sebou ( byl to TWIN ale rozzuřený). Následuju dojici žlutá R6 a červené instruktorská R6. Takhle to trvá do čtvrtého kola kdy jsem nalepen na zadním kole instruktorské R6 a žlutá na dostřel.

Tak kde si posvačíme tuhle R6 ?! Už vím kde má horší místa ale naopak má silná místa kde jsem marnej. Celkově jedem plíseň špička nám zmizela ale jet na 20 kol tak Pankáče dojedu!
No útočím do levé před technickou pasáží a úspěšně no situace se otočila vezu si R6 na zádech.
I přes další dvě chyby v retardéru prostě doleva to zatáčí divně si R6 udržím za sebou. Last lap díky 7mi kolům je to fakt rychlovka. Žádná předehra mazlení. Last lap a R6 slyším za sebou a občas vidím stín. Nájezd pod boxy, nálet na cílovku a prapor. Jsme v celku a v cíli, jen co následně lehce uklapnu tak mě R6 přefčí.
Gratulace v cíli Pankáč 46,3! Gratulace týmová jedničko! A po revizi výsledků Pankáč P1, Pepíno P5, Já P7 a Honza Šebák P3. Balíme koukáme na závody zaplácáme Pankáčoj a Šebákoj a jedeme dom. Kitty wosobáček cajk! Ještě Kitty pohár v ženách takže cajk !

Cesta domů fajn, složím bike a zaslouženě doma panák rumu. Je čas jít spát ráno vstávám do Herman Göring Werke.

Report dopsán a při psaní jsem sledoval na ČT1 v událostech reportáž o okruhovém ježdění s B4L z Mostu. No jak se v kotli zpívá čété zaj******á je …. Tak si mě na rozhovor nikdo nevybral přitom umím parodovat Marquéze atd nejlíp v okolí ( spíš ne).
Veverka TV stár…… slušný vole podepíšeš se mi, když si byl na čété?

Takže dík za čtení a pokud se vše povede tak brzy vás čeká report „ z jiného pohledu“ ale to se brzy dozvíte

Díky za počtení a reakce. Teď si dáme krom reportu z jiného pohledu chvíli pauzu potom se opět vrhneme do víru vášně okruhové!

Vamos!
CEO KOPYTA RC

Plusy eventu:
B4L jako agentura je vidšt progress jak organizace tak jezdců
Rodinná atmosféra teda občas tam jsou vlny
Osobáčiky všech kromě mě ( KURWA)
TEAM KOPYTA RC
I LOVE HER6 !!!

Mínusy eventu:
Vrtulník na dráze ….. ale buďe rádi, že naše zdravotnictví takhle funguje!

WSBK okruh zdražení v restauraci ….ale co další rok >>> jízdy ….. musí se to zaplatit ale je to povzdech nad realitou.