PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024
Zobrazeno 1 970x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Rijeka aneb výlet do Chorvatska s Actionbikem a Wildmotors a #94 Folger gangem

Vloženo: 11.04.2019, Uskutečněno: 11.04.2019, Stav tachometru: 8888 km, Zhlédnuto: 42x, Firma: Wildmotors


Příprava fyzičky přes zimu běží dobře a nastal čas rozhodnout jak rozhýbat motorku a tělo dohromady. Někdo z týmu volí cestu minibike, pitbike ohvale nebo bahnění v mém případě. Teda bahnění takové šolíchání.
Co s okruhy no buďto Misano, Mugello nebo Rijeka ale díky odpadnutí kolegy z pracovních důvodů je jasno. Jedeme na Grobnik, hold Mugello příště. Trocha plánování, manažerský fást desižn a objednáváme na last moment dovolenou v Chorvatsku.
Motorka připravena takže zabalit a jedem. No jedem, já jedu opravdu na lehko jelikož odjezd je ve čtvrtek 28.3 a já se domů ze služební cesty když Aeroflot dá a transfer dopadne, dostanu cca 22:30 ve středu. No co naházel jsem racing bordel na hromadu a čekám ráno na signál, že se blíží Mr.Alobalista abych před vchod připravil věci. Vypadalo to vtipně, jelikož jsem se stěhoval před nedávnem do bytu tak to tohle ráno vypadalo na exodus ?
Naloženo jedem směr Rijeka kam to máme 890km od vchodu. Cestu jsme na doporučení naplánovali dle zkušených local matadorů. Tankujeme po víko nejen dodávku ale také kanystry s krmením pro moji R6 a Alobalistovu Daytonu R, kterou si pořídil v zimě.
Cesta ubíhá v pohodě protože pořád kecáme nejen o moto ale i chvíli dáme prostor na pokec s Bárou přítelkyní Alobalisty. U Jihlavy najíždíme na schody směr Brno tedy D1 a gazujeme tranzita na cestovní rychlost, která díky D1 .
Práskáme to směr Vídeň a musíme vyřešit rakouskou dálniční známku. Vybaven zkušeností zastavujeme v Mikulově a nakráčím se znalostí ceny 9,2€ na kasu a chlapec s pubertálním xichtem vypadajícím jak pole po orbě mě po dotazu jestli mají známku ihned účtuje lidových 338,-Kč ….. tak tohle ne krádež a okrádat je rozdíl ….. dík jedem dál.
Zastavujeme o kousek dále a hle cena je už 247,- takže bereme a neřešíme. Lepíme to na místo a frčíme směr Vídeň, dálnice je kousek za hranicí, takže frčíme dál. Přes poledne profrčíme Vídeň a dále Graz, Maribor, Ljublanja a Rijeka.
Cestou řešíme vše možné včetně toho koho kam a čím plus jak na instáči sledujeme jak piloty tak třeba já Manuellu Melandri ? normální úchylácká soc síť

Dáváme pauzu na benzínce a za chvíli vjíždíme do Slovinska, kupujeme na prvním prodejním místě známku pro vozy kategorie 2B za 30€.
Cesta ubíhá v pohodě, na obchvatu Ljublaně je menší zácpa ale proti Moskvě to není nic. Za chvíli pankáč udělá menší navigační chybku, kterou napraví obratným manévrem “na pražáka light“ po sjezdu na první křižovatce.
Kousek od Ljublaně sjedeme směr HR. Cesta ubíhá přes vesničky jako je líbezná vesnička PIVKA. Jsme na hranici a proběhne prohlídka odpadkového koše ve dveřích vozu …. Teda pane celník tohle jsem nečekal.
Chorvatsko a hned frčíme po dálnici a cíl Grobnik je blízko. Počasí super, lehký vítr /to si zatím myslím/ a za chvíli sjíždíme na okruh no ne úplně správným exitem takže si dáme trochu HR vesnické kultury.
Vjezd do paddocku a po předchozím telefonické konzultaci s panem CEO Wildmotors zastavujeme v cíli a začneme stavbu tvrze a vybalení racing bordelu.
Za chvíli stojí stan, který je řádně ukurtován kvůli větru. Ovšem vítr za cca dvacet minut zesílí a v jednom z poryvů provede úpravu profilů konstrukce stanu do stavu: tak tohle už fungovat nebude.
No co složíme stan za pomoci všech zúčastněných a kousek dále vítr rozebírá konstrukci stanu u německých kolegů /asi měl vítr hodně práce, na konci eventu byl u kontejnerů solidní šroťák, kde by se jeden sběrač zaradoval/
Pivo pokec a spát. Teda pivo v místní putyce kde do sebe soukám pleskavice a pivo. No spánek v noci přeruší nikoliv prostata ale deštík bubnující do střechy naší ložnice. Tvl to jako néééé jedu sem kvůli sluníčku a super asfaltu. Pankáč obratně vyběhne z auta a přesune věci pod stan, ten který nám z dvojice zůstal. Já obratně pokračuji ve spánku až do ranního budíku.
Vstávat a nahřívat, je kosa ale sucho. No nahřívat ale není z čeho. Rozvaděč je mrtvý …. Protože někdo připojil něco, co nesnesl jistič. Nevadí obratem přepojuji na druhý sloup a nahřívám pneu, jelikož jedu už v 09:00. Vařím čaj a přijede CEO a začíná registrace CZE skupiny pod taktovkou WM. Krása jeden podpis a do ruky dostanu vše – transpondér, rozpis číslo a i v deskách ! oskar na obloze překonává mraky a je trochu teplo ale fouká vítr takže mě bude v kombinéze zima když je perforovaná na tohle obratně zareaguje Mišule, která poznamená no mě takhle táhne na buchtu … smích
Cca 40 minut do startu oblékám nový obleček od PSI a pouštím TechAir® k tomu, je mě zima musíme opatrně.
Husto krutě to vypadá a to pojedu největší tužku jako nováček na dráze. Kontrola tlaků a jedem. Nájezd na dráhu a první seznamování s tratí. Vypadá to dobře a začíná racing mrdalů ve skupině B. Na tomto eventu je s Actionbikem a WM jako instruktor pan 94 Jonas Folgerů exfára MGP ? ale na to přijde ještě řeč.
První runda za námi dráha je levotočivá a po dojezdu mám dobrou náladu protože vše funguje. Já i bike.
Dopoledne všichni krouží ve svých skupinách a já načítám trať lépe a lépe ovšem né tak rychle abych vydržel ve skupině B. V poledním regroupingu, který nejdříve probereme u sklenice Ožujskoe piva a pasta boloňéze. Regrouping a jsem degradován za bezdůvodně pomalou jízdu do C. No to bude něco tam to je racing level hard.
Ačkoliv jsem ve skupině C tak jsem kvalifikován do odpoledního závodu SSP stejně jako pankáč, který je postoupen do skupiny B.
Po obědě probíhá ve skupině C spíš vraždění neviňátek a řežu to hlava nehlava plus zlepšuji čas. Ale ve skupině C nastávají zajímavé situace kdy jedu cca 75% okruhu sám a potom dojedu skupinu osmi lidí, kteří mezi sebou závodí rychlostí seniora blížícího se v kauflandu k akčnímu regálu kde je cukr za 8,90 a vejce 10ks za 15,9 ve čtvrtek ráno 07:03:24,1…. Takže pomalu ale velmi agresivně hlídající si okolí košíku útočnou hůlkou s bodcem na zimu a to není prdel vážení.
No aspoň trénuji předjíždění, některé jedince za dvacet minut potkám i třikrát ….. a to nejsem rychlík. Při představě, že tito jedinci takto jezdí i v provozu tak ty poseká i dědula v ovci se šíbrem v dehtu na hlínách a károu připojenou za ovcí.
No druhá runda ve skupině C probíhá obdobně ale vylepšuji čas, což je příslib na závod. Asfalt už je nahřátý lehce pod třicet stupňů a oskar pálí co to jde. Večer se těším na dlabanec a pivo.
Trénink dojet a příprava na sprint celkem 7 kol, malý sprint.
Dle kvaldy jsem na P33 a po přípravě motocyklu se chvíli opaluju a jdeme na race SSP. Závod o cílovou prémii ocas mrtvé kuny, co jiného taky v chorvatsku – všude samá kuna.
Nájezd, stojíme jedeme WUP lap a úplně bez stresu. Hotovo startér jde s vlajkou pryč světla a start. Tlačenice do prvního vinglu a tam jsem získal dost pozic. Solidně pozávodíme v prvních kolech a poté se mě díky horšímu převodu kdy musím řadit na dvou úsecích navíc čtyřku utrhne skupinka přede mnou. Dojedu do cíle a jsem našel protože ta dráha je boží, počasí parádní plus zánovní asfalt.
Chorvatsky řízek – odrezak, odrezak bečki – vídeňský řízek pivo pivo pivo krása ? k tomu si zobnu od Jamese a Mišule trochu mořských potvor? oproti tomu co se děje na talíři hned vedle je to mazec pán z Německa si k hranolkám natlačil tolik majonézy že to vypadala spíš jako když tam natlačí celou tubu montážní pěny…. Pankáč ihned reaguje komentářem z Pulp Fiction sám sem viděl jak to v tý sračce topěj… a velmi dobře paroduje lezoucí hmotu z balení :D smích
Zaplatíme a jdeme spát, protože v sobotu je den tréninků a odpoledne endurance na 2h.
Ráno vstávám do jasného slunce a zatápím pod pneu. Ráno jsem na race direction podal žádost o regrouping nahoru takže s pankáčem jsme ve skupině B. Hold jsem se vyšvihl výš abych ve skupině C nerušil ultra hard race. Docela se daří protože se s pankáčem taháme a k tomu se přidal jeden brathwurst, který má silnější jednu část trati a já druhou takže za kolo si vyměníme pořadí asi 5x … po ukončení tréninku přátelské poděkování. Tak to má být ?
Přihlašuji nás na endurance kdy se sobecky prohlásím kapitánem a jedeme na můj transpondér.
No teda možná se kvalifikujeme. Celé dopoledne zlepšuji v závěsu za pankáčem časy a na dvě rundy bereme onboard kameru. Tolik chyb to je nářez co tvořím a hlavně jak jsem pomalý…. Natáčím pankáče a co se nestane jedeme ve skupině a přelítne nás Mr. Folger #94, který sebou táhne žáka. Je krása koukat na jeho styl, tvl to vypadá tak ladně a jednoduše. Zbytek skupiny velmi hezky opere v jednom vinglu po obrubníku kam by nikdo z nás ani radši nejel hold pan jezdec co umí.

Obědová pauza a příprava na odpolední endurance. Přezouvám pryž a připravuj ise na běh. Startovní místo v předposlední zatáčce určuje zajímavý start. Protože to jediné mě v endurance jde tak se připravuji odpovědně. Sprintový trénink a jako posílení fidorku ?
Závod je tu, najedu na dráhu a postavím se na své místo. Počasí ideální dráha má kolem 30°C a jdeme na to. Startér odpočítám 5-4-3-2-1 mává vlajkou a start, běh ok start motoru a výjezd do smečky germánů. Tady musím poděkovat za kvalitní podporu Jamese, který držel velmi dobře motocykl a následně mě ladně vypustil vstříc závodu. Solidní počin i následně podle videa takže zisk pozic parádní a tahám co to jde. Docela po závodím na velmi krátký stint 40 min. V půlce stintu germáni předvádí festival pádů a to i pod žlutou vlajkou a na trati se objevuje SC v podobě médi bédi stříbrné barvy. Tři kola kroužíme a potom se jede na novo. Ihned po SC útočím na borce přede mnou a daří se. Solidně závodíme. Na konci cílovky je oldschool cedule 120-110-100 podle zbývajícího času. Následně cedule BOX potvrzuji a zajíždím střídat. S osobákem a dle předávky v boxu na P22 jsem spokojen. Kluci pokračují v závodě a pankáčův stint končí na P19. Dobrý počin a osobák k tomu. James jede na dráhu dokončit závod a v posledním kole střihne ještě jeden tým o 1,3s a končíme na P14!!! Vamos! Parádní výkon!
Servis moto a rozhodnutí co s načatým večerem.
Jdeme na procházku dráhy a já sbírám co okruh nechá šroubky, rychloupínáky atd. Vracíme se za tmy a Bára jde do hospody zkusit urvat místo u stolu, což se nakonec díky mé němčině málem stane fatální …. Ale nakonec alles in ordnung ?
Objednávám si Odrezak Zagrebski ….. pivo ? krása dnes se půjde spát parádně. Vrchol přichází opět vedle u stolu kdy se opakuje situace sám jsem viděl jak to v tý sračce topěj …… odhadem 150g hranolek = 100g majonézy … ist das möglich ? Ja ist! Večer nekončí a jedem na procházku po Rijece. Vzadu v tranzitu na migranta je cesta fajn. Procházka po centru, všude samé mladé holky na hraně zákona a přebytečná kila k tomu ….. tvl …. James kupuje své milé balonek – tvar motocyklisty číslo 45 /Mára Červený/ kapoty FAST atd ?) ne nevypadá to jako kopie žlutý tísně!
Procházka u konce jedeme zpět, benzina se nekoná což byl plán ale koná se zavření baru na okruhu s #94 Folgergangem. Už platíme a lepí se na mě jidiš servírka, teda ta to bere hopem ovšem je na mě přilepená zezadu a pošeptá mě láskyplná slova, že chce………… ale pouze a jen projít ven …… Tak nic nebude slečna odchází i se svou jidiš kérkou okolo levé bradavky a o českou lásku nemá zájem /asi už zná vykutálené české turisty vyvalující se na březích jadranu/
Dopíjíme a jdeme chrnět. Kousek od nás probíhá neustálá DE Party mit „“dojče rok muzik “ je těsně po půlnoci. Spánek jdu chcát po třetí ráno a dojče rok muzik stále hraje. Asi sehr gut Manschaft!
Ráno vstávám a vařím si čaj, zapínám nahříváky a co se nestane opět sloup nemá proud …… piči… přepojujeme a zjišťujeme jak opravit sloup. Hotovo, vedle přijeli na neděli dva italové a prosící o proud ….. tvl nemáme musíš dál chlapče?

Nedělní program – trénink, závod na 9 kol, volné jízdy do večera.
První dvacku to zkusím jde to trochu zima ale jde. Chystáme se na závod. Start P31 je ok. Jdeme na to. Nájezd na dráhu, WUP lap. Světla start. No co dodat posral jsem to a jsem v prvním vinglu mimo a skupina předemnou je v trapu. Závodím ano závodím s dvácařem takže to má průběh něco najedu a on mě pak ve vinglech dá s uchem loktem na zemi. No co jde o závod o nula kuna pro radost. No radost mě v posledním kole zkazí díky mé nemohoucnosti pan Gergo Molnar vítěz AA 2018 SSP. Co dodat trudomyslnost je tam a to osobák zazvonil. No kluci mě utěšují ale povolí mě to až u oběda – Pivo, guláš s nokama.
Odpoledne taháme na volných tréninzích teda první trénink se protahuje jelikož málo lidí na dráze a jedu cca 35 minut dokud mám benzín. Sjedu natankuju a za chvíli zpátky na dráhu.
V tomto tréninku dojde k závodnímu incidentu s kódovým názvem: Němka mě šahá na kolínko a její germán si to nenechá líbit.
O co šlo, slovy klasika s výsledkem RACE DIRECTION #137 Hruska, #XX Helga und #YY Helmut– race incident, no further action.
Takže kroužíme a dojedu dvojici jezdců předjedu je, vypadají jako žákyně a instruktor – bez vestiček bez ničeho. Jedu dál a jelikož nejsou extra rychlíci za pár kol je potkám znovu a dochází k incidentu, kdy předjedu instruktora a nestihnu tu německou křepelku takže počkám jeden vingl a vezmu ji vnějškem. Pohoda na obrubníku provedu overtake ale slečna udělá vlnu směrem ke mně a políbí předním kolem své šestky mé koleno. Oba nás to trochu rozhodí, jedu dál otáčím se mávnu oba na dráze takže ok. Tahám dál a no stress, aspoň u mě. Germán je ve stresu protože po dojezdu do boxu kdy dojedu na rezervu a zastavím u naší tvrze se přiřítí germán mě vysvětlit , že takhle ne. Vědom si závodního incidentu jsem v klidu on ne. Gestikuluje a udeří mě do přilby – hochu jdeš na race direction máš asi trochu Fennatiho DNA? Pankáč se mě obratem zastane a germán prohlašuje stále anglicky you know that you are fast be careful ….. odpovídám I know but it was on track …. Germán končí svojí epizodu větou o sebrání transpondéru nebo co a crazy czech guys. Odjíždí. Kluci se ptají co a jak takže probíhá osvětlení situace. Ovšem tato situace byla trochu jako divadlo teplého nedělního odpoledne na poloprázdném paddocku. Za nedlouho přijde německý kolega z protějšího ležení a s úsměvem říká: on neumí moc anglicky německy by to bylo delší …. Odpovídám Ich spreche ein bischen Deutsch a němec se směje o to víc a to co se stane na dráze tam zůstane. Mr. Drobný účastník STK1000 pozoroval vše z protějšího stanu u Bohouše Šarocha a měl z toho dobrou komedii ?
Hotovo? Nikoliv natankuji zbytek benálu a jdeme kroužit. Co se nestane koho potkám na stejném místě dráhy – stejnou dvojici, jedu volněji počkám na vhodnou chvíli. No kdo nečeká je pankáč a opere je oba dva. Ty vole germán bude mít rudý oči doslova v překaldu “rotten ojgen“ ladně je předjedu a kroužíme dál. Germán to nevydejchal vůbec a při dalším setkání na dráze mě doslova blokuje ale já ti na to germáne kácím je neděle odpoledne a tohle není třeba ? hold na rovině je objedu a hotovka. Za chvíli je konec jízdy a hladové oko spustilo funkci takže to zapíchnem.
Spokojeni nad eventem pomalu balíme protože cesta dlouhá a ráno směr fabrika.
Zabaleno máme, jdeme do srchy. Víte jak se řekne chorvartsky, že krásně teče teplá voda? Kurva to je studený jak zaznělo vedle v kabince. Sprcha na závěr opravdu teplá a za chvíli vyrážíme směr CZ. První zastávka na benzině kde dolejeme dodávku po víko dáme si nanuka a frčíme dom.
Cestou se neděje nic úžasného krom pokecu o eventu a zážitcích z dráhy.
Motorku složím v cca 03:30 na svém místě, doma mě pankáč vyloží cca 04:10 a co s načatým ránem? Sprcha rozházet věci a jde se makat. V práci straším už v půl šestý a v půl osmý přijde šéf a první dotaz: Tak co asfalt dobrý dobrý ?
Odpověď : super
Chce se mě spát ale vydržím to do večera abych si nezničil týden ?

Event hodnotím suprově: dráha je super a hlavně doleva, okolí také, restaurace výborná, celkové prostředí fajn

Zápory: asi jen ta cesta a čas návratu s ohledem na pracovní povinnosti a sociálky když si vychytáte čas tak jsou i EU standard nikoliv na lyžaře ?

PS.: chyběl už jen náčelní apačů Vinetou
PS.: see ya in MOST at CEC event

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kamikadze-Ace (3404) napsal 13.04.2019 v 18:01

díky za reakce a přečtení

RoumenS (153) napsal 13.04.2019 v 14:25

Vy jste rebelove kuci See ya in Most woe

gorkin (4485) napsal 13.04.2019 v 10:12

doucha (184) napsal 13.04.2019 v 07:16

Paráda jako vždy pěkně napsaný

Veverčák (72) napsal 12.04.2019 v 08:55

ja zas budu muset s vama nekdy vyrazit na zahranicni vyjezd (SK a HU se nepocita)

mike.46 (604) napsal 12.04.2019 v 07:33

Výborný

alobalista (85) napsal 12.04.2019 v 01:19

super to bylo. Dik za spolecnost! Crazy czech guys!

To-Funnky (0) napsal 11.04.2019 v 23:27


Nejnovější záznamy v deníku
  • Jerez de la Frontera Circuit Angel Nieto & Circuito Ca

    JEREZ 2024 „ řeklo se bez bab“ aneb co se přihodilo ve Španělském království! Tak sezona 2023 skončila zářijovým eventem v Misanu kde to bylo epické a romantické včetně loket fotky od fotografa. No a co dál?! Jerez

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.01.2024
    Uskutečněno: 29.01.2024
    Komentářů: 14x
  • RIDE ON COLOURS!

    RIDE ON COLOURS! MISANO CIRCUIT MARCO SIMONCELLI #58 Misano! Uprostřed sezony na okruzích, kdy se tu poflakujeme po ČR tak Pankáč jako správný kumpán zasel myšlenku na zářijový víkend do Misána. No myšlenku a dvě pro

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.09.2023
    Uskutečněno: 27.09.2023
    Tachometr: 26666km
    Komentářů: 4x
  • KOPYTA RC BRNO 2023 final event B4L!

    Tak se pojedeme podívat do Brna, kde se uprostřed srpna koná finálový event B4L sezony v rámci Endurance sezony a i sprintů. Event se konal 16-17/8 2023 kde kluci s B4L pojaly jako Malou cenu Brna. Konkurence a zvlášť

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.08.2023
    Uskutečněno: 24.08.2023
    Komentářů: 5x


TOPlist