renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024
Zobrazeno 1 943x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 09.05.2019, Uskutečněno: 09.05.2019, Stav tachometru: 9999 km, Zhlédnuto: 16x, Firma: Wildmotors


Je to tady, začátek Czech Endurance Cupu 2019 pod taktovkou Wildmotors. Naše závodní sdružení nadšenců do motocyklového sportu si dalo za cíl v této sezoně kroužit pro radost v CEC.
Dle plánu zakoupíme účast na eventu a domluvíme si zázemí boxu, jelikož nás není málo.
V den D tj. neděle 5.5 se po naložení asi dvou tisíc věcí vydám do doupěte, kde pomohu naložit a ukurtovat svoji šestku společně s Roumenovo Daytonou. Hotovo jedeme směr Most, předpověď počasí je velmi pozitivní a to opravdu teploty budou pozitivní čili lehce nad nulou.
Jedeme pohodu klídek cestou tankujeme na oblíbené čerpací stanici „“u blondýny v BMW řady 3“ a v cca půl sedmé vjedeme na místo určení, kde parkujeme před boxem č. 22. Kosa jak v pr*deli ledního medvěda jasně ukazuje, že to bude takový zimní event..
Rozbalujeme zázemí stanu a sežereme obratem řízky z domu, topíme v boxu elektřinou zdarma, co to jde a aby tam bylo příjemné klima. V mezičase se zahřeji u instalace tlumící vložky do Akrapoviče jelikož je to úžasný výfuk včetně přívěry tak zajišťovací šroubek je v absolutně nevhodném místě s ohledem na blízkost kyvné vidlice…. Tvl to si ten konstruktér si na motorce tu vložku asi nikdy nezkusil nandat a vyndat, Marfuša zírá s otevřenou pusou na české košaté vaginální opisy, co ze mě lítaj ale po chvíli snažení je hotovo …?
Klima nic moc, teplota v boxu je lehce nad bodem mrazu ovšem nálada za pomoci alkoholu je na slušně vzrůstá úrovni. Mě ovšem je tepleji s pocitem dobře utlumené koncovky, která má vliv úplně na všechno protože to říkal Lojzík Šušnů po litru rumu v hospodě u rybníka a ten to musí vědět protože má překopanou třindapandu z 634 na 640! Sestava je kompletní takže pohoda klídek. Je vskutku veselo, teplo je teprve po koštování kvality rumové produkce z božkova. Součástí večera je několik vtipných scének jako například když Kitty prohlásí, že půjde spát a nebude vystrkovat díky zimě žádné údy
Je čas jít spát, teda mrznout do spacáku. Na tento event. Jsem si sebou vzal novou squaw Marfušu , která na všechno čumí jako tele na nově natřená vrata. Spíš než socializační pokus to bylo mučení nervů a nejen těch co mám já…. Omluva všem! Příště takovou nerozvážnost neudělám ostatně, Marfuša už ani jet nechce ….. nechutí ji motocyklové závody.
Spánek a ranní budíček do krásného ledového rána. Teploměr ukazuje divné číslo 4,xx°C vzduch a 6,xx°C povrch dráhy, no sice není ještě sedm hodin ale zatápím nahříváky všem. Po ranní procházce na daleké racing pisoáry a kabinky se zahřeji u snídaně. Jedeme první rundu v 9:40 tak času dost. Zkusíme to jak to půjde zahřeji se cucáním nanuka.
No oblékání jde pomalu protože je fakt kosa. Po protažení nakrmím R6 palivem a nastartuji soustrojí :) vrčí funguje zahřívá se. Já se musím zahřát taky jelikož to je spíš boj o tělesnou teplotu než o časy na dromu.
Jde se na věc, jedeme zkoumat nový povrch dromu. Pomalu se dostanu do tempa ale pocitově to nedrží, asi špatnej pocit no. Co mě osobně nadchlo jsou LED displeje traťáků signalizující vlajky a všechny další údaje jako konec rundy , SC atd. PIT IN a hřejeme dále. Volba SC1 předek, SC2 zadek je ideální. Teda SC2stp- Sport Compound s tulenim pasem, vhodna do tundry a okolí mosteckého dromu:) jako negativum této rundy je odložení Daytony pankáčem v retardéru na předeček …. No hold teplota dráhy a půl tuny vapexu udělalo své, ale pankáč to zvednul a bez škod na technice.
Koukám se na další skupiny a nelze si nevšimnout dalších inovací dromu!
Tady je vidět, že to nestálo pár korun plus zábradlí a rozvaděče u boxů jsou nové vč. rozvodu vody! Pro informaci kdo to dočetl až sem 3x230V, 1x400V 16A a 1X400V 32A zásuvka k dispozici abych nepsal jen bulvární poznatky okruhového kroužení.
Jdeme na druhou tréninkovou rundu, obecně konstatuji první den solidní účast ve všech skupinách. Přeci jen v Mostě za tyhle peníze moc agentur nejezdí.
Výjezd na prosluněnou dráhu kdy to oskar rozpálil lehce přes 12°C je už ucházející a možné zatopit pod zadním kolem. No zkrátím to, tuhle rundu jsem zkoušel co mě dá rezerva, teda spíš co nedá. Tak nedala o cca 400m kdy jsem zůstal před cílovou dvoj zatáčkou s technickým problémem – palivové čerpadlo ….. zní to na svozovém mrtvoláku lépe než nemám benzín ? Takže čekám na taxík a koukám jak se to má jezdit.
Po skončení rundy přijede taxík a sveze mě do boxu č.22. a to vše zdarma ? Krásný dokonce sem seděl vepředu.
Na třetí rundu tankuji více paliva abych před obědem hezky potahal, což se týmově daří a na zimní event slibný výkon.
V poledne jdeme ozkusit nekonečnou story s restaurací na okruhu. No gulášek mit knédl, plznička, vepřové maso brambor á 350kč je v terminologii poměr výkon/cena značně negativní. No ale dá se to jíst, stačí zapracovat na organizaci a dát tomu řád.
Regrouping a všechna KOPYTA RC jsou v jedné skupině a rozmezí časů cca 1,5s což je fajn. Odpolední tréninky jsou už kvalifikační na endurance a jelikož v CEC se letos počítá týmový průměr tak taháme všichni. Odpoledne už dráha má velmi pěknou přilnavost takže taháme kolena po zemi a probíhá solidní racing. Krása až na tu zimu, Marfuša je vypruzelá :D Zima, motorky a žádá láska …. No co slabé kusy příroda eliminuje.
Je konec prvního dne a je čas na servisní úkony – benzín, přezouvačka zadní gumy abych druhý den nemusel v endurance běhat do servisu.
Sundám kolo, zařadím se do fronty v servisu, kde zrovna přezouvají asi deset karbonových kol ….. no teda s tím je práce /sra*ní rozuměj/.
Přezuto s mírnou prodlevou a jedeme jako komando na benzinu pro palivo. Natankováno a přes nákup pochutin na večer plus doplnění pitného režimu zahajujeme týmovou rozpravu před 6h závodem. Jako CEO se zvolím startérem protože: mám něco naběháno a zbytek je interní tajemství.
Vesele grilujeme a popíjíme víno Tramín a tam vyniklo pořekadlo na základě songu Rammsteinů Benzin…Benzín-Tramín ? jelikož všeho máme asi stejně litrů a potřebujeme nemrznoucí směs do krve. Taktika je jasná – odjet do závodu a vidět cíl! Snadné až moc. Postupem večera máme jasno co a jak. Na roštu P3 SSP je velká motivace, soupeři hned za námi. Bude to boj.
Postupně se osazenstvo boxu rozroste takže zábava běží nadále a řešíme všechna možná témata například zmíněné LED displeje kdy se s Romanem shodneme, že je to fajn vidět když “mávají“ žlutě a pankáč: ty vole já žádný dneska neviděl … výbuch smíchu protože jsi ani vidět nemohl když kvůli tobě blikaly
Noc pokročila a jdu ulehnout na lože, zima je větší než předtím aspoň venku a box hezky teplý. Takže ulehnu a další co přijde je v pět ráno budíček protože oskar vylezl a je hezky chladno, jasno modrá obloha. Nevadí času dost otočím špekem a chrápu dál. Kolem sedmé zapnu nahříváky, provedu ranní úkony jako zkouknutí zpráv, fiškůk, instáč kde co a jak nové kozičky a štěrbiny.
Zbytek boxu se pomalu trousí na snídani a ranní kávu ale já stále chrápu a válím se. Marfuša mě už pobízí abych vstal ale já trvám na svém místě vedle R6 přeci jen musím dát R6 trochu té lásky i mimo dráhu.
Vstát mě donutí až ohřev motocyklu Kitty kdy se připravuje na WUP před holčičím závodem, který se jede před endurance. S nechutí lezu ze spacáku a snídám.
Pomalu se psychicky připravuji na WUP, slovy klasika Air 4,5°C, track 5,2°C co bylo po sedmé je jen o trochu lepší. On totiž oskar to vzdal a mraky kam se podíváš. No nevadí dáme tři kola zakousneme pryž a jdeme se připravit. WUP proběhne ok, takže před boxem opečuji R6 na endurance. Natankováno stylem EWC normálně naleješ konev do nádrže a co se nevejde přeteče kontrola brzdovky, řetězu, kol, tlaků a je to.
Holčičí závod shlédnu po očku kdy Kitty svádí souboj s jinou R6 kdy má od začátku druhou R6 na zádech a pak před sebou ale manévrem kdy na videu svítí cedulka “3 corners left“ urve P3. Mišule vyhrála ale z důvodu jump startu je na P2 ostatně celý tým Motobaby obsadí P1-2-3 dobře vy ženský!
Čas do startu se blíží, magická chvíle s nervozitou a pověstným klidem před bouří. Dám si svačinku rozehřeju se
Motocykl je připraven, jezdec také takže čekám na otevření dráhy.
Je to tu jdeme na věc, zaváděcí kolo postavení stroje na místo roštu. Držák Ozzy drží motocykl a připravil se tak abych mu při naskočení neukopl hlavu, jelikož je zvyklej.
Jde se na druhou stranu, lehké vyčkávání jelikož ne všichni jsou připraveni teda nemají držáky moto.
Je to tu startér bere vlajku mávne a běžíme, mám horší rozběh ale skáču na stroj startuju sekám tam kvalt plyn a jedem. Trocha tlačenice v retardéru horší výjezd z něj, jsem mimo takže ztratím nějakou pozici ale nutný je klid jedeme na 6h a endurance se nevyhrává ve třetí zatáčce. Pole je lehce roztrhané ale postupně začnu svádět souboje s dvojicí litrů. Různě si to posíláme tam a zpět kdy na rovině je situace zcela jasná a já za nimi vlaju jak prápor. Situace se vždy změní v technické pasáži nebo před dolíkem kdy bez soucitu je krájím. Je mě jedno, že to sou litry ale tohle jsou závody ne čekání na soupeře ve stejné váhové kategorii. Postupně je mě i teplo, oskar vykukující mezi mraky dráhu před startem nahřál na 14°C takže to drží dobře. Souboje pokračují, občas se nám do souboje přidá kolař, takže obložka a drtíme to dál. Signál 40min na ceduli je fajn, takže střídání bude za chvíli. Teda za chvíli jen co mě blikne rezerva takže signalizace na zídku o střídání. Následuje v dalším kole potvrzení a provedeme pit stop.
Fyzička po zimní přípravě ok, motorka fungovala a jezdil jsem stabilně kolem osobáku, který jsem nepokořil. To jsem si myslel ovšem při psaní reportu se po průzkumu časů situace obrátila a o kousek jsem seknul osobáček ? Spokojenost
Pankáč jede na svůj stint a držíme se na P3 v SSP, Pankáč jede stabilně ale úsilí zhatil SC, který vjel na dráhu po technickém problému týmu za námi. Bohužel tento technický problém lze popsat slovy klasika – veselý píst opustil smutnou ojnici, které se koukla ven ?
Je tu restart jelikož SC zajel a opět se závodí, díky SC jsme v jednom kole dokonce v závěsu na P2. Držíme se a ačkoliv jsou daleko rychlejší soupeři tak taktikou stintů na to máme. Lehce poprchává ale nic vážného aby se přezouvalo atd. Bohužel tyto kapky a kombinace bilé čáry nám Pankáče neukáží na průjezdu dalším kolem. Nastává zmatek, hledáme ho. Vyběhnu na parkoviště a v dálce vidím běžící postavu….tvl to bude on. Rychlá akce, Roumen se obléká a nahřívá stroj. Běžíme Pankáčoj vstříc společně s Veverčákem na koloběžce. Pankáč přibíhá k plotu dává transpondér Veverčákoj, který ho během chvíle přiveze do boxu, kde ho já instaluji /hanebně jsem se vrátil dříve a nepočkal na kolegu ale je to závod lidskost jde stranou/ . Vypouštíme Roumena a čekáme až dojde Pankáč.
Ztráta osmi minut je drastická a najednou jsme na P4 ale náskok je fuč a musíme bojovat.
Pankáč přijde úplně hotovej, kombinéza zelená tak se ptám v jaké trávě lítal po jeho highsideru. No v trávě se válel po tom co dal tranďák Vevrčákoj a přelézal tak se tam rozvalil v trávě.
Následuje úprava taktiky jelikož musíme upravit stinty takže máme jasno a musíme to dovést do cíle.
Bohužel pankáč dostane Daytonu asi až na konci závodu jelikož stojí za retardérem vlevo nebo možná při dalším případném SC.
Roumen krouží stabilně a osamostatníme se na P4 SSP což pokud se něco nestane drastického tak nám brambora zůstane.
Roumen se chystá střídat a Ozzy je připraven vyjet na svůj stint. Střídáme rychlá výměna a jedeme dál.
Sledujeme souboje a bavíme se závoděním?
Ozzy jede jako robot a po hodině sjíždí z dráhy, což mě vede k zamyšlení proč mě to jako žere víc jelikož máme identické motorky včetně úprav – koncovka, QS, filtr. No výsledek je jasný Ozzy má asi o 35kg méně…
Zamyšlení až při psaní jelikož po Ozzyho stintu jsem připraven já na stint , který bude trochu kratší aby to rovnoměrně vyšlo na zbytek týmu.
Začínám tahat a opět je s kým závodit, počasí je chladné tak mě chvíli trvá než se dostanu do tempa ale hlavní je dobrý pocit ze závodu!
V druhé části stintu stihnu zkouknout časomíru na cílovce a po cca 40min zvedám ruku a zahájím střídací proces. Po mém zajetí jede kroužit Roumen a s Ozzym děláme strategii, že on bude připraven na svůj stint a kdyby byla změna tak já odhodím guláš v kantýně a běžím do boxu.
Pohoda klídek sleduju od kusu žrádla všechno dění na dráze a to včetně SC, který rozseknul boj o první místo jelikož tři týmy v jednom kole za sebou bojující o výhru v kategorii SBK. Nám SC mohl pomoci se dotáhnout sena třetí tým SSP ale bohužel ho*no ho*no zlatá rybko takže při popíjení plzničky po brzké večeři sleduji kroužícího Roumena za SC.
V pohodě dojím a cestou zpět ještě nasměřuji mrtvolák s Daytonou před box 22 protože svoz nevěděl kam to odvést.
Poslední střídání a Ozzy vyjede na svůj stint s cílem dovést to do cíle a pořádně potahat. Úkol splní dle hesla sloužím lidu velmi dobře a v cíli nakonec P4. Dostaneme bramborový pohárek, zabalíme racing bordel a vydáme se domů.
První event CEC 2019 přinesl velmi pěkný výkon, velkou konkurenci takže se těším za měsíc na Pannoniaring, poté si zkusím i dafity v Brně.

Howg

Ps.: chceš to zkusit? Pojeď s námi ?

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Ozzy_ (1123) napsal 10.05.2019 v 09:22

Zimy jsem si v tom mraze ani nestacil vsimnout

Franky (155) napsal 09.05.2019 v 23:37

Pěkné, takové to Ace-iovské = ostatně jako vždy!
Je z toho tak trochu cítit ona panující všudy-přítomná zima.

mike.46 (604) napsal 09.05.2019 v 19:49

Dobrej report, ale chybí mi tam obvyklý vtip a trocha mimookruhových hlášek...

Ozzy_ (1123) napsal 09.05.2019 v 14:55

Kluci s Vami je proste cest jezdit ! Rytiri, co spolu drzi v dobrem i zlem ! A hlavne jezdite vsichni cimdal lip. Jeste chvilku, a budu nejpomalejsi Pak uz zustanu jen na boxovce


Nejnovější záznamy v deníku
  • Jerez de la Frontera Circuit Angel Nieto & Circuito Ca

    JEREZ 2024 „ řeklo se bez bab“ aneb co se přihodilo ve Španělském království! Tak sezona 2023 skončila zářijovým eventem v Misanu kde to bylo epické a romantické včetně loket fotky od fotografa. No a co dál?! Jerez

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.01.2024
    Uskutečněno: 29.01.2024
    Komentářů: 13x
  • RIDE ON COLOURS!

    RIDE ON COLOURS! MISANO CIRCUIT MARCO SIMONCELLI #58 Misano! Uprostřed sezony na okruzích, kdy se tu poflakujeme po ČR tak Pankáč jako správný kumpán zasel myšlenku na zářijový víkend do Misána. No myšlenku a dvě pro

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.09.2023
    Uskutečněno: 27.09.2023
    Tachometr: 26666km
    Komentářů: 4x
  • KOPYTA RC BRNO 2023 final event B4L!

    Tak se pojedeme podívat do Brna, kde se uprostřed srpna koná finálový event B4L sezony v rámci Endurance sezony a i sprintů. Event se konal 16-17/8 2023 kde kluci s B4L pojaly jako Malou cenu Brna. Konkurence a zvlášť

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.08.2023
    Uskutečněno: 24.08.2023
    Komentářů: 5x


TOPlist