renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 950 Supermoto (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník TheVikiSuzuki
Vloženo 3.10.2017
Aktualizováno 30.12.2019
Zobrazeno 2 104x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Musel jsem se na tom naučit jezdit.

Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum Tass (Chrudim I)

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 1050: Jednoho Tigera už mám a chtěl jsem něco na kraviny.
Triumph Speed Triple: Chtěl jsem vyšší zdvihy, aby to mohlo sjet i z cesty a aby to zvládalo naše rozjebaný cesty.

První dojmy - Tvrdá vysoká koza, která nechce zatáčet. Hrozně tvrdej motor, co nic moc extra nejede, nemá spodek, musí se držet v otáčkách, při neopatrným podřezení blokuje zadní kolo...

Motorku bych doporučil pro - Nemyslím si, že je to vhodná motorka jako jediná do garáže. spíš jako druhá motorka na ježdění kolem baráku a na kratší vzdálenosti a na kravení. Určitě pro zkušenějšího jezdce.

Doplňky na motorce - Nosiče a Alu kufry, vyhřívané hefty, Garmin Zumo, vyšší řidítka, blastry s výztuhou.



Recenze

Přesto, že vypadala krásně, potřebovala nějaké počáteční investice. V první řadě měla otřesný gumy a díky nim nechtěla moc zatáčet a hodně jsem se s ní pral. V zatáčkách byla hodně nestabilní a to samé platilo o pomalé jízdě. Takže jsem to vyřešil přenastavením podvozku, což sice samo osobě pomohlo komfortu, ale zmíněným problémům nikoliv. Jako další jsem vyměnil ložiska v krku a to byla zásadní změna. Byly vychozený a někdo je pouze stáhnul na krev a tím pádem nechtěly chodit jak by měly. K dokonalosti už stačily nový gumy.
Nejlepší je na okreskách a utažených silničkách v kopcích. Ale ne zase ve vysokých horách. Díky karburátorům je sice hodně akční, spolehlivá a úsporná, ale citlivá na řídnoucí vzduch a nedostatek kyslíku v horách dává dost jasně najevo rapidním úbytkem výkonu...
Cestovat se dá na všem. V mém případě to byla ta známá "Z nouze ctnost". Podělal se mi Tiger a tak jsem musel na východ na Kačeně. Udělal jsem nosiče na Al. kufry a obul to na špunty a mohl jsem jet. V terénu jsem oproti endurům neztrácel nijak rapidně, protože jsem to doháněl odvahou Ale na rozmlácených ukrajinských a rumunských cestách necestách, jsem se s 17" předním kolem moc jistě necítil...
Nic méně najel jsem na ní cca 4tis. km za 11 dní a dalo se to přežít.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 03.10.17 v 21:17 10b.

Hříbek
Hříbek napsal 03.10.17 v 09:09 10b.

Vypadá parádně na těch drapákách

Více komentářů



TOPlist