Honda NC750X DCT (2017) - proč jsem si ji koupil? Mám možnost řadit manuálně, ale i automatem. Přepíná se dvouspojkovou aut.převodovkou DCT - jezdit se dá v režimu M, D (nepoužívám) a nebo v živějším módu Sport. Ten má teď tři další úrovně nastavení.
Výška jezdce: 169 cm
První dojmy - Super požitek, navíc nádrž je pod sedlem takže helmu můžu odkládat do úlož. prostoru, kde obvykle bývá nádrž... :-)))
Recenze
Jak už jsem uvedl, je to z důvodu možnosti řadit manuálně, ale i automaticky.Na pravém řidítku si přepnu na manuální režim a na levém pak můžu řadit “pádlama”, a další vychytávka je páka ruční brzdy, která nahrazuje zařazenou rychlost při parkování, - super věc, když chci zastavit v kopci.
Super
Nejhorší je že to směřuje k tomu že díky radarům bude důležitější aby motorka uměla jezdit spíš pomalu než rychle
Gratuluji kolego já také nedám na DCT dopustit. Automatická převodovka dává NC-čkum ten pravý smysl. Dneska jsem v Rakousku v zatáčkách od Greinu deklasoval, dosti ostrém tempu, skupinku 5 českých motorkářů, ani jeden neměl stroj pod 1000 ccm, když jsem zastavil nahoře na parkovišti a oni dorazili, nechtěli věřit co je to vlastně předjelo. S manuální převodovku by to takhle nejelo.
Tak přeji mnoho spokojených kilometrů a ať ti dělá tolik radosti jako mě.