V roce 1994 ji kámo přivezl ze států, tedy 750. Cruiser s kardanem, motor silniční, vzhled nadčasový. Uplinulo 33 let a je tu, Verze California, hydraulická spojka, katalizátor, kombi digi displej, 6 rychlostí, výkon jak bejk, v originálním stavu. Sice s
Motorka koupena od Holandsko
První dojmy - Po výměně relé palivového čerpadla chytla, i když někde stála asi 15 let u zdi. Neuvěřitelnej odpich, kvalt za kvaltem. Síla, krása, prostě kus poctivého železa. Skvělý posez, úžasná ovladatelnost, záběr od spoda, zařadíš šestku a z padesátky brutálně akceleruješ s vědomím, že má Kristova léta.
Motorku bych doporučil pro - Nejvhodnější je pro milovníky motorek, nablejskat a postavit vedle krbu...
Doplňky na motorce - Tááákhle, je v originálním stavu a padáky má.
Recenze
Nostalgie, fakt, že jsem ji v roce 1994 mohl projet, nádhera, nadčasové technické řešení, ani jsem netušil, že má dvě nádrže, samostatné palivové čerpadlo, hydraulickou spojku. Kardan neporuchový, vedení antifríezzu částí rámu, nádrž lze zdvihnout na stojku - zde se stáří projevilo a hadice spojující obě nádrře praskla - neseženete ji... Skvělé brzdy. Nádrž by mohla být širší i řidítka ďabátko. Mezi budíky je digitální teploměr a ukazatel aktuálně zařazené rychlosti.
Mašina ještě není doladěna, karburátory jsou zatím pouze mechanicky vyčištěny a jeden nedává, až ve vyšších otáčkách se čtvrtý válec chytne, proto zatím žádné velké vyjížďky. Ovšem Magna sraz v Karlových Varech to jistil a svezení nádherné, ovšem spanilá jízda Varami za trest, tato mašina vyžaduje každéj kvalt roztáhnout, a zde se ukazuje skvělá ovladatelnost, nízké těžiště cruiseru s vlastnostmi silnice... Není to stroj na huntování, je to veterán, který nyní ještě není vzácný, ale už brzy bude. Je v ČR ještě jiná California ???
Pán je gurmán
opět jeden "starší " kousek o který se někdo hezky postará. Gratulace a ať se daří .
Super gratulejšn.
Hodně dobrá mašina Taky jsem měl tu čest ji vlastnit a uvažuj že zas do ní půjdu tak ať slouží
Krásná legenda