PROFIL MOTORKY

Yuki Sport 125 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník nebrnak
Vloženo 1.9.2017
Aktualizováno 1.9.2017
Zobrazeno 1 027x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Na pohled hezký stroj vypadající spíš na nějakou 250ku. Pro nenáročné ježdění do práce, po městě a na rozježdění se na motorce.

První dojmy - Vypadá obstojně, motor z Hondy 125 (licence) je bezva. Při cca 70-80kmúh se celá motorka rozklepe a je to, jako by jste drželi sbíječku (při delší jízdě - cca 10kma více mě brní ruce). Motor je slabý, pokud je silný protivítr, ztratí rychlost. Zadní brzda velice málo účinná, přední kotoučová naopak brzdí skvěle. Ráda praská (asi vinou vibrací) přední žárovka reflektoru.

Motorku bych doporučil pro - Doporučuji jako první motorku na rozježdění, nebo na dojíždění do práce a po městě z příměstské oblasti. Já na ní jezdím do práce 15km denně tam a zpět. Případně pro někoho (jako já), kdo na motorce neseděl mnoho let a potřebuje se trošku procvičit, než přejde na silnější.

Doplňky na motorce - Vyměnil jsem stále praskající žárovky osvětlení přístrojů za Led žárovky, jinak v původním stavu.

Recenze

Motorka je určena svým výkonem hlavně pro mladé, jako první stroj. Výkon cca 8kW je opravdu slabý, když j protivítr, klidně to zpomalí i o 10 km/h. Je třeba jí udržovat v otáčkách, pod 3500 ot/min je to líná potvora. Naopak nad 4000 jede jako ďas. Bohužel nad 7000 se dost rozvibruje (údajně by mohl pomoci odpružení výfuku - chci zkusit).

Motorka není na žádné lítání. Jede max 90 km/h (z kopce stovkou), ale do práce to stačí. Rozhodně není určena na nějaké dlouhé projíždky (pokud si tedy nelibujete ve vibračním režimu).

Spotřeba je celkem ucházející, kolem 3,5l/100km.

Problém je zadní brzda. Moc nebrzdí. Nicméně při brždění motorem dokáže motorku zpomalit a v nutných případech je tady ještě přední - tu mám pro jistotu trochu měkčí, abych náhodou nezatáhl moc a neletěl popředu. Takže chce to nechávat si docela velký odstup před vozidly před sebou.

Líbí se mi, že má otáčkoměr a ukazatel zařazené rychlosti, bohužel nemá palivoměr. Nicméně, pokud přestává je, asi dochází a je tu rezerva na cca 50km (otočíme kohoutkem a jedeme dál).

V motoce chybí jakýkoliv prostor pro výbavu. Ten co je k dipozici je tak malý, že se tam nic nevejde. A pod sedačkou je minimum. Sotva jsem tam dal lékárničku, na žárovky místo nezbylo.

Rozhodně nelituji, že jsem jí koupil. Je to jednoduchý stroj, který lze opravit kdekoliv. Sám jsem jí po koupi celou rozebral, očistil a nastříkal rám, vyměnil vše opotřebené (to mě stálo víc, než celá motorka) a zase smontoval. Motor šlape jak hodinky a chytá na škrtnutí. Samozřejmě na startér. Elektrický. (Nakopávačku jsem použil jen jednou, abych to vyzkoušel).



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist